Zabava

Viktorji 2012: Zaključuje se drugi krog glasovanja

A.M.
21. 2. 2013, 12.00
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

27. februarja 2013 se bo zaključil drugi krog glasovanja za viktorje 2012 prevesilo v drugi krog. Za neketare se bo zgodba končala, zopet drugi se bodo prebili v sam vrh.

##IMAGE-20754##Glasovanje v drugem krogu je v polnem teku. Za svoje najljubše kandidate lahko vsi zainteresirani glasujejo vse do 27. februarja 2013 z SMS-sporočili ali na glasovnicah v revijah Stop, Jana in Lady.

Gledalci, poslušalci, bralci in obiskovalci spletnih strani so namreč v vsaki kategoriji (v prvem krogu) izbrali pet finalistov, ki se bodo potegovali za ta najprestižnejša priznanja na področju medijev in popularne kulture.

Za viktorje popularnosti se glasuje s sporočilom SMS VIK + kategorija + zaporedna številka kandidata na številko 6767, pri čemer so oznake za kategorije naslednje: TO za televizijsko osebnost, TV za televizijsko oddajo, RO za radijsko osebnost, RP za radijsko postajo, GI za glasbenega izvajalca, NET za spletno stran. (Primer: VIK TO 1).

V kategoriji TV-osebnost se bodo letos pomerili Matjaž Tanko (z glasovalno številko 1.), Mario Galunič (2.), Boštjan Romih (3.), Jerca Zajc (4.) in Vid Valič (5.).

V kategoriji TV-oddaja se bodo za viktorja potegovale oddaje 24ur (1.), Na zdravje! (2.), Moja Slovenija (3.), Gospodinje pojejo (4.) in Odmevi (5.).

V kategoriji glasbeni izvajalci se bodo pomerili Tanja Žagar (1.), Jan Plestenjak (2.), Modrijani (3.), In&Out (4.) ter Iztok Mlakar (5.).

V kategoriji radijskih postaj se bodo letos spopadli Radio1 (1.), Val 202 (2.), Radio Center (3.), Radio Veseljak (4.), Radio Si (5.).

V kategoriji radijska osebnost se bodo pomerili Denis Avdić (1.), Andrej Karoli (2.), Sašo Hribar (3.), Jože Činč (4.) in Polona Požgan (5.).

In še spletne strani, ki se potegujejo za viktorja popularnosti: 24ur.com (1.), MMC.RTV.SLO (2.), Siol.net (3.), Izklop.com (4.), Zarolaj.si (5.).

Kot vsa leta doslej tudi letos velja, da lahko mediji h glasovanju pozivajo svoje gledalce, bralce, poslušalce ali obiskovalce spletnih strani, kdo bo pri tem uspešnejši, pa bomo videli na slavnostni podelitvi, ki vsako leto napolni dvorano z najvidnejšimi ustvarjalci slovenskega prostora, postavlja najvišje standarde in prinaša sveže pristope ter vsebine – tudi letos v mesecu marcu.