Letalo na letu MH370 je 8. marca 2014 ob 0.40 z letališča v Kuala Lumpurju poletelo proti Pekingu.

Boeing 777, eno najvarnejših komercialnih letal, se je povzpelo na 10.700 metrov višine in se usmerilo severovzhodno proti Vietnamu. Let je potekal skladno z načrtom.

Ob 1.19 je malezijska kontrola zračnega prometa pilota Ahmada Zaharieja Shaha, 53-letnega izkušenega letalca s 33-letno kariero, napotila, naj vzpostavi stik z vietnamsko zračno kontrolo, saj se je letalo približevalo robu malezijskega zračnega prostora.

V petih letih so le za tri od 30 domnevnih ostankov, ki jih je naplavilo na obalah Indijskega oceana, dokazali, da so z nesrečnega letala.

"Malaysian tri-sedem-nič, vzpostavite stik s Hošiminhom (na frekvenci) 120,9. Lahko noč," je bilo slišati iz zračne kontrole. "Lahko noč, Malaysian tri-sedem-nič," je pet sekund kasneje odgovoril pilot. To je bil zadnji glas z malezijskega letala.

Nekaj minut zatem je nekdo izklopil transponder letala, zaradi česar ga ni bilo več možno spremljati na radarskih ekranih. Vietnamski kontrolorji so se zaman trudili, da bi vzpostavili stik s posadko, ki se ni več oglašala.

Izginotje letala, na katerem so bili državljani 14 držav, med njimi dve tretjini Kitajcev, je sprožilo 145 milijonov dolarjev vredno iskalno akcijo, ki se je raztezala na 120.000 kvadratnih kilometrih in v kateri je sodelovalo več držav, med njimi Kitajska, Avstralija in Malezija.

Sprva so domnevali, da je letalo strmoglavilo v Južnokitajsko morje. Iskalna akcija se je nato preusmerila na južni Indijski ocean, saj so vojaški radarji razkrili, da naj bi letalo skrenilo z začrtane poti. Nad Južnokitajskim morjem naj bi obrnilo, preletelo Malezijo in se usmerilo proti Andamanskemu morju.

Veliko območje so prečesavali z ladjami in letali, a ker niso našli nobenih dokazov, so januarja 2017 iskanje prekinili.

Januarja 2018 je iskanje obnovilo ameriško raziskovalno podjetje Ocean Infinity, ki je morsko dno preiskovalo s avtonomnim plovilom brez posadke. Ker tudi to ni obrodilo sadov, ga je malezijska vlada po pol leta prekinila.

2000 kilometrov zahodno od Pertha

Britanski letalski inženir Richard Godfrey pa je prepričan, da je uspel izračunati, kje je strmoglavilo letalo. Počivalo naj bi v vodah Indijskega oceana, 2000 kilometrov zahodno od Pertha v Avstraliji. Podatke iz ločenih domen je prepletal več kot leto dni, preden se je dokopal do točnih koordinat lokacije.

Polmer krožnega območja, kjer naj bi se nahajali ostanki letala, ima 40 navtičnih milj, kar je precej manj od prejšnjih iskanj. Razbitine bi lahko počivale tudi do 4000 metrov globoko.