Moška zadeva

Burne razprave o (ne)spornem oglasu

M.K.
5. 7. 2017, 19.40
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.03
Deli članek:

Moške toaletne prostore po Sloveniji krasi oglas, ki opozarja na to, da je pranje perila tudi moška zadeva. To je vznejevoljilo poslanca SDS Žana Mahniča.

Twitter
Plakat DrogArta opozarja, da je glavnina gospodinjskega dela na ženskih plečih in da bi morali moški bolj priskočiti na pomoč.

Kot je Mahnič zapisal na twitter profilu, sta feministki Anja Kopač Mrak (ministrica za delo) in Martina Vuk (državna sekretarka) pripravili reformo na področju delitve dela v gospodinjstvu, zraven pa je pripisal besedo Butale.

Povprečno slovenski moški doma dnevno opravijo približno 114 minut neplačanega dela, v nasprotju z indijskimi, ki temu namenijo zgolj okrog 19 minut.

Na družbenih omrežjih pa se je razvnela tudi debata o upravičenosti oglasa. Posebno v luči raziskave OECD, ki je pokazala, da slovenski moški med obravnavanimi 29 državami za gospodinjska dela namenijo največ časa in da zato ta problem pri nas ni tako pereč kot na primer kršitev delavskih pravic.

Na ministrstvu so nam pojasnili, da ne gre za njihov projekt, temveč za projekt nevladne organizacije DrogArt. Zanj so pridobili sredstva v višini 9000 evrov na podlagi razpisa in teme o enakovredni porazdelitvi gospodinjskih obveznosti, v sklopu projekta pa so nastali tudi omenjeni plakati. Kot so dejali na ministrstvu, je neenakomerna obremenitev žensk in moških še vedno ena glavnih ovir tudi pri kariernem razvoju žensk, kar po njihovem potrjujejo številne raziskave, ki kažejo, da ženske opravijo dvakrat več gospodinjskega in skrbstvenega dela kot moški.