Slovenija

V Aerodromu Ljubljana zavrnili investicijo

STA/M.J.
16. 9. 2013, 16.45
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

V Aerodromu Ljubljana bodo po odločitvi delničarjev, da zavrnejo investicijo v nov potniški terminal na Letališču Jožeta Pučnika, počakali na razplet glede načrtovane privatizacije. Želijo si takšnega partnerja, ki bo nadaljeval podobno zastavljeno strategijo, vključno z rastjo prometa, je za STA dejal predsednik uprave družbe Zmago Skobir.

Aerodrom Ljubljana

O 57 milijonov evrov vredni investiciji v nov potniški terminal na brniškem letališču so danes odločali samo mali delničarji, saj država glasovalnih pravic ni imela. Proti je bila velika večina delničarjev z glasovalno pravico.

Skobir to odločitev težko komentira, saj so lastniki tisti, ki odločajo, ali bodo investirali ali ne. "Verjetno so v luči prodaje ocenili, da je nesmiselno investirati. Naše ocene in analize, ki so jih imeli vsi na razpolago, so kazale, da temu ni tako," je dejal.

Meni, da bo zdaj treba počakati na privatizacijo in navodila glede tega vprašanja. "Takoj se bomo sestali z nadzorniki in videli, kako se naprej pripravljati na privatizacijo," je dejal.



Na vprašanje, ali je nad odločitvijo delničarjev razočaran, je dejal, da to ni njegov osebni program. "Kot uprava sem dolžen skrbeti za pozitivno poslovanje družbe in njen razvoj," je dejal in dodal, da so investicijo v nov terminal doslej vedno načrtovali v soglasju lastnikov in nadzornih svetov.

"Zdaj se bo pač treba pripraviti na prodajo in iskati pametnega stratega, ki bo tak razvoj nadaljeval. Poskušali bomo vplivati na to, da pri prodaji dobimo nekoga, ki bo nadaljeval podobno zastavljeno strategijo, vključno z rastjo prometa. To je vse, kar lahko uprava naredi," je dejal.

Spomnil je, da je bilo v projekt doslej vloženega precej truda. "To smo vseskozi počeli v soglasju do trenutka, ko se je država odločila, da nas prodaja," je povedal.

Nov terminal je po mnenju Skobirja potreben iz dveh razlogov - tehnološkega in razvojnega. Ker je obstoječi star že več deset let, ne morejo uvesti moderne tehnologije, prostorsko je neprimeren za odpremo potnikov in prtljage, podobne težave pa imajo tudi pri tovornem prometu. Če bi morali v konicah dneva sprejeti večje število letal, bi imeli resne težave pri sprejemu, je še dejal Skobir.