Vandali so ponoči na pročelju Palače Cukrarna uničili umetniško delo Katharine Cibulke, ene izmed umetnic, ki se trenutno predstavljajo na razstavi v Mestni galeriji Ljubljana. Delo so navdahnila vprašanja feminizma, predvsem pa iskanje socialne pravičnosti. O dogodku je bila obveščena policija, ki je opravila ogled kraja dogodka. "Dogodek je tako nas kot umetnico neprijetno presenetil in razžalostil. Bojimo se, da dejanje priča o veliki meri nestrpnosti v naši družbi, pušča grenak priokus novim razvojnim projektom v prestolnici, ter kaže nastrojenost proti umetnosti, ki je družbeno kritična," so zapisali v Mestni galeriji Ljubljana.

uničeno-umetniško-delo-solange-na-pročelju-cukrarne
Bobo
Uničeno umetniško delo Solange na pročelju Cukrarne.

O odrazu časa, v katerem živimo

Direktor Muzeja in galerij mesta Ljubljane Blaž Peršin pa je dodal: "Vandalizem, ki smo mu bili priča, je odraz časa, v katerem živimo, zato bomo v Mestni galeriji Ljubljana umetnici predlagali, da njeno poškodovano delo ostane na pročelju Palače Cukrarna kot ogledalo vsem nam in nas opominja, kam drvimo kot družba in koliko strahu je še v njej prisotnega."

uničeno-umetniško-delo-solange-na-pročelju-cukrarne
Bobo
Uničeno umetniško delo Solange na pročelju Cukrarne.

Od 30. aprila

Delo z naslovom Solange (kar v nemščini pomeni "dokler"), je na pročelju Palače Cukrarna na ogled od 30. aprila v sklopu razstave Ko gesta postane dogodek, ki združuje dela 16 umetnic. Razstava je bila premierno predstavljena decembra lani v galeriji Künstlerhaus na Dunaju v okviru Leta sosedskega dialoga Slovenija - Avstrija 2019/2020, v Mestni galeriji Ljubljana pa bo na ogled do 20. junija.

uničeno-umetniško-delo-solange-na-pročelju-cukrarne
Bobo
Uničeno umetniško delo Solange na pročelju Cukrarne.

Vandalizirano delo Katharine Cibulke z napisom "Dokler bo upanje, ki ga širimo, močnejše od strahu, s katerim se soočamo, bom feministka." po zapisu galerije "opozarja na širok spekter na spol vezanih družbenih neenakosti, izkazuje dvome o obstoječih strukturah moči in zahteva krepitev vloge žensk". Delo je na Dunaju še vedno na ogled, prav tako je bilo v preteklosti predstavljeno tudi v številnih drugih državah po svetu (npr. v Maroku).