Dodatno pomoč pri takih situacijah naj bi nudili zavorni asistenti, ki bodo od leta 2015 del obvezne opreme tovornih vozil.

Kaj takega bo sprejeto le na podlagi odloka EU, vprašanje se zastavlja le o vplivu asistenta oz. zmanjšanju hitrosti naleta. Predlog EU je zmanjšanje hitrosti za 10 km/h, a ADAC meni, da je to premalo. Obstoječe možnosti se pri tem ne približajo svojemu potencialu.

ADAC je na tovrstne nesreče opozoril z enostavnim testom trka. 5-tonski tovornjak so s hitrostjo 70 km/h, ki je bila pred samim trkom z zavornim asistentom zmanjšana za 10 km/h, zabili v stoječ osebni avtomobil. Ob koncu je vsem sodelujočim postalo kaj hitro jasno, da preživelih v prvem osebnem avtomobilu ne bi bilo.

Kakšne so posledice takšne nesreče, si lahko ogledate na priloženem posnetku in fotografijah.

ADAC je prevzel iniciativo za uporabo optimiranih asistentov. Takšni sistemi bi lahko zmanjšali hitrost tovornjaka v naletu tudi za do 40 km/h, kar bi lahko občutno zmanjšalo škodo pri tovrstnih nesrečah.