Steve Jobs je nekoč dejal: »Inovativnost naredi razliko med vodjo in sledilcem,« in če berete te vrstice, vam čestitamo, saj se tehtnica pri vas nagiba na stran vodje. Dobri vodje znajo tako svoje poslovne sisteme kot svoje zaposlene angažirati kar najbolj učinkovito, znajo se hitro in pravilno odzvati ter po potrebi spreminjati delovne procese.

Digitalno delovno okolje

Digitalizacije in iniciativ za digitalno transformacijo podjetja sčasoma tudi ne bodo mogla več prezreti, če bodo želela ostati konkurenčna v trenutnem gospodarskem okolju. Ne glede na to, ali je vaše podjetje lokalna obrt, frizerski salon ali visoko tehnološko podjetje, postaja upravljanje s podatki strank, poslovnih partnerjev, zaposlenih in drugih podatkov, vse bolj digitalizirano. Digitalno posega v vsa področja, industrije in mentaliteto modernega sveta.

Brezpapirno poslovanje ni več znanstvena fantastika, temveč je že vsakdanjost marsikaterega uspešnega podjetja s fokusom na kakovostno in učinkovito poslovanje. Prehod na brezpapirno poslovanje tako vaše delo kot delo vaših zaposlenih poenostavi, posledično pa lahko čas in energijo, ki bi ga sicer porabili za »papirologijo«, potrošite za bolj pomembne opravke.

Hitro, povsod dostopno, pregledno in enostavno

Včasih smo rekli »črno na belem«, le tako je bilo neizpodbitno in jasno. Danes lahko podjetje vse dokumente pretvori v digitalno obliko, dokumenti pa pri tem v pravno-formalnem smislu ostanejo povsem enaki papirnemu originalu. Pred tem je treba urediti in pri Arhivu Republike Slovenije potrditi notranja pravila. »Bližnjica« obstaja preko privzemanja vzorčnih notranjih pravil. Podjetje, ki uporablja dokumentni sistem EasyDox v oblaku, brezplačno pridobi tudi notranja pravila in tako prihrani veliko časa in denarja! Več o EasyDox dokumentnem sistemu in ostalih storitvah digitalizacije za mikro in mala podjetja najdete tukaj. Znebite se zoprnega dela poslovanja, ki terja vaš čas, denar in tudi prostor. Samo pomislite, koliko dragocenega prostora pridobite, če vse fizične arhive spremenite v digitalno obliko!

Prednost brezpapirnega poslovanja pa ni le v hitri in preprosti dostopnosti do dokumentacije, temveč omogoča tudi izredno preglednost in urejenost ter enostavno izmenjavo s sodelavci ali poslovnimi partnerji. Do svojih dokumentov lahko namreč dostopate kjerkoli in kadarkoli, potrebujete le pametno napravo oziroma računalnik in dostop do interneta. Iskanih datotek tudi ne boste iskali v nedogled, saj sistem samodejno vodi evidenco in odstrani dokumente, ki jim poteče zakonsko določen rok hrambe.

Brezpapirno poslovanje omogoča tudi izredno poenostavljen način deljenja dokumentov s sodelavci, računovodjo ali poslovnimi partnerji. Tako vhodnih računov v brezpapirnem poslovanju ni treba več pretipkavati, saj jih je mogoče preprosto uvoziti (na primer v računovodsko aplikacijo).

Zaupanje je ključno!

Poslovnih skrivnosti nihče ne želi, niti ne sme deliti kar tako, zato je pomembno zaupanje v ponudnika storitev brezpapirnega poslovanja. Slepo zaupati seveda ne gre, ponudnik mora biti uveljavljen na trgu, imeti odlične reference in stalno zagotavljati visok nivo storitve.

V Sloveniji vam brezhibno brezpapirno poslovanje zagotavlja podjetje APS Plus. APS Plus je del poslovne skupine Pošta Slovenije, ustanovljeno je bilo leta 2015, iz leta v leto pa se strmo vzpenja po lestvici tako po prihodkih, kot po številu zadovoljnih strank. APS Plus je specializirano podjetje za svetovanje, implementacijo in podporo pri brezpapirnem poslovanju ter digitalizacijo sprotne in arhivske dokumentacije, dokumentnih sistemov in e-hrambo. A ne verjemite le na besedo, prepričajte se na lastne oči!

V četrtek, 11. aprila 2019, med 9. in 13. uro, bodo v prostorih atrija na Čopovi 11 v Ljubljani na dogodku BREZPAPIRNO POSLOVANJE ZA MIKRO IN MALA PODJETJA strokovnjaki APS Plus podrobno predstavili brezpapirno poslovanje in odgovorili na vsa vaša vprašanja. Dogodek je brezplačen, treba je le najaviti svojo udeležbo do 10. aprila 2019.

>>> NA DOGODEK SE PRIJAVITE NA TEJ POVEZAVI!

Naj za konec citiramo še vodilnega misleca iz sveta managementa, t. i. »očeta kakovosti« W. Edwardsa Deminga: »Če vodstvo ni sposobno načrtovati prihodnosti in predvideti težav, to privede do nepotrebnega trošenja delovne sile, materialov in časa delovanja naprav, kar povišuje proizvodne stroške in ceno, ki jo mora kupec plačati. Potrošnik pa ni vedno pripravljen subvencionirati teh izgub. Neizogiben rezultat je izguba trga. Izguba trga pa povzroča brezposelnost.«