V minusu

Slakonja: Trump je udaril kot strela z jasnega

T.L./STA
7. 7. 2016, 17.13
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.00
Deli članek:

Nekateri sponzorji so si v zadnjem trenutku premislili glede sodelovanja, tako da je Slakonja zdaj v finančnem pogledu celo v minusu.

Arhiv Zvezde

Igralec in komik Klemen Slakonja, ki je sredstva za videospot o kandidatu za ameriškega predsednika Donaldu Trumpu zbiral s pomočjo množičnega financiranja, je snemanje končal. Tistim, ki so si preko njegove Adrifund kampanje zagotovili vstopnice, ga bo predstavil konec prihodnjega tedna, zatem pa ga bo objavil na YouTubeu.

"Trump se mi preprosto zdi zelo zanimiv lik. Ko sem pred dvema letoma začel razmišljati o projektu #TheMockingbirdMan, sem najprej imel v mislih Putina, Baracka Obamo, Angelo Merkel, nekatere pop zvezdnike, ki bi se jih lotil, potem pa je Trump udaril kot strela z jasnega," je pojasnil Slakonja.

"Trump, poln izjav, zanimivih za poigravanje z njimi, se je izkazal za najbolj aktualnega," je dodal.

Spot bo tistim, ki so si preko njegove Adrifund kampanje zagotovili vstopnice, predstavljen 17. julija v Sititeatru v Ljubljani, 18. julija pa bo objavljen na YouTubeu.

Slakonja s spotom o Trumpu nadaljuje svoj projekt #TheMockingbirdMan, v katerem posnema slavne ljudi. Prvi v tem okviru je bil ruski predsednik Vladimir Putin, spot s parodijo nanj Putin, Putout pa je na YouTubeu objavil februarja.

Projekt #TheMockingbirdMan je po njegovih besedah zorel leto in pol, preden se je začelo snemanje Putina.

Vesel in hvaležen je, da so bili ljudje pripravljeni podpreti projekt o Trumpu v taki meri.

Višji stroški, Slakonja v minusu

Zbrana sredstva sicer presegajo 10.000 evrov, kolikor je bil osnovni cilj in s katerimi bi pokrili zgolj osnovne stroške enega snemalnega dne. Vendar sta bila na koncu potrebna dva snemalna dneva, sodelovalo pa je tudi več kot 100 ljudi, tako da so končni stroški višji od pričakovanih. Nekateri sponzorji so si v zadnjem trenutku premislili glede sodelovanja, tako da je Slakonja zdaj v finančnem pogledu celo v minusu.

Kot pravi, glede na izkušnje z videospotom Putin, Putout, ki ga je v celoti financiral iz lastnih prihrankov, ni nujno, da bodo stroški povrnjeni z masovnimi ogledi na YouTubeu. Z ogledi videospota o Putinu je dobil desetino vloženih sredstev. A v projekt verjame in je tudi tokrat pripravljen tvegati, je poudaril.

Slakonja je znan po tem, da se svojih projektov loteva študijsko. Kot je dejal, skuša v spote vključiti dejanske dogodke ter izjave in prepričanja ljudi, ki jih posnema.