Vse za kolesarje

Po obnovi Drenikove pridejo na vrsto Vodnikova, Dunajska, Tržaška, Jadranska in Litijska

M.V.
5. 3. 2019, 20.31
Deli članek:

Drenikova ulica bi morala biti odprta za promet že decembra. A napovedi niso vzdržale. Še več, z začetkom marca bi promet zares moral steči, a je prišlo do novega podaljšanja (delne) zapore.

Bobo
Do 17. marca naj bi bila po novih zagotovitvah občine na Drenikovi v veljavi začasna prometna ureditev.

Rovarjenje, ki je podaljšalo kolone ob prometnih konicah in ujezilo marsikaterega potnika v prometu, se je začelo 18. oktobra z namenom razširjanja pločnikov za pešce in kolesarje. Po dokončani prenovi naj bi si uporabniki pločnika v obe smeri delili skupno površino. Kot pravijo na MOL, bodo vozni pasovi nekoliko zoženi, da bi pridobili dodaten prostor za razširitev površin za pešce in kolesarje na 2,5 metra. Do zdaj je kolesarska steza zaradi pomanjkanja prostora vodila okoli tega območja, po Černetovi ulici. Hkrati je na območju Energetika Ljubljana začela prenavljati vročevod in plinovod. Po napovedih in zagotovitvah MOL bi dela morala biti končana 10. decembra, a se je zavleklo.

»Neskončno« podaljševanje del

Teden dni po izteku prvega roka so z MOL sporočili, da bo promet po Drenikovi ulici »do začetka novega leta tekel v obe smeri«. Toda del še ni bilo konec. Februarja so na občini napovedali nadaljevanje prenove. Začasna prometna ureditev na območju križišča Drenikove in Celovške ceste naj bi bila vzpostavljena do tretjega marca. Minuli konec tedna se je že zdelo, da bo promet vendarle stekel, toda včeraj zjutraj je zapora še vedno stala. Tokrat so z občine sporočili, da bo zaradi nadaljevanja rekonstrukcije ceste do predvidoma 17. marca vzpostavljena začasna prometna ureditev. Tako je na Drenikovo s Celovške možno zaviti le iz smeri središča mesta, z Drenikove pa bo možno desno zavijanje na Celovško. Mestni avtobusi 7, 7L in 22 vozijo po obvozni poti. Poleg spremenjenega prometnega režima v križišču Drenikove in Celovške bo popolnoma zaprta ulica Na jami, so še sporočili z Mestne občine Ljubljana. Obvoz bo potekal po Celovški in Šišenski cesti.

MOL: »Drenikova je v celoti odprta … če zavijete na desno«

Na MOL smo poskušali izvedeti, zakaj Drenikova še vedno ni v celoti odprta in kaj je botrovalo temu, da promet po ulici še ni stekel nemoteno. Odgovor nas je presenetil. Povedali so nam, da je Drenikova v celoti odprta. Na vprašanje, zakaj potem v ulico v ponedeljek zjutraj ni bilo mogoče zapeljati, so nam odgovorili, da je na Drenikovo s Celovške možno zaviti desno. Na občinskem portalu aktualnih prometnih informacij PROMinfo je sicer navedeno, da bo delna zapora na križišču Celovške in Drenikove predvidoma trajala do 22. marca, in ne 17., kot piše v sporočilu za javnost.

Bobo
Kolone so v času obnove neizbežne.

Vse za kolesarje

V Ljubljani se sicer pripravljajo na še nekatere preureditve ulic, ki bodo pešcem in kolesarjem prijazne. Tako bodo prenavljali Vodnikovo cesto med koseško tržnico in ulico Na jami. Vodnikova je v trenutni podobi na določenih delih za kolesarje zaradi ozke in vijugajoče steze precej nevarna, na občini pa tudi to nameravajo urediti tako, da bo cestišče nekoliko ožje, površine za kolesarje in pešce pa širše. Kolesarske površine bodo po novem obenem večinoma ločene od cestišča, s čimer bo prometna varnost kolesarjev še povečana. Tudi v tem primeru so predvidena tudi vzdrževalna dela na komunalnem omrežju.

V nadaljevanju urejanja kolesarskih površin v prestolnici pa imajo na MOL najprej v načrtu ureditev Dunajske ceste. Na občini so začeli tudi postopke za izdelavo projektne dokumentacije za ureditev kolesarskih površin na območju Tržaške ceste in Jadranske ulice, načrtujejo pa tudi ureditev manjkajočega dela kolesarske steze na Litijski cesti.