Slovenija

Mercatorjevo Pekarno Grosuplje kupil metliški Don don

sta/mv
17. 4. 2015, 08.00
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.56
Deli članek:

Mercator in metliški Don Don sta danes podpisala kupoprodajno pogodbo za Pekarno Grosuplje. Pekarna je v času poslovanja v okviru Mercatorja več kot podvojila svojo proizvodnjo, po mnenju predsednika uprave Mercatorja Tonija Balažiča pa s transakcijo pridobivajo strateškega partnerja, ki jim bo omogočal nadaljnji razvoj pekarske dejavnosti.

Kot so sporočili iz Mercatorja, bo prisotnost družbe Don Don na tujih trgih Pekarni Grosuplje omogočila tudi krepitev njene izvozne usmerjenosti. Svojim kupcem pa bodo z nadaljnjim razvojem izdelkov in pekarske kategorije tudi v prihodnje zagotavljali kakovostno, pestro in konkurenčno ponudba kruha in pekovskega peciva. "Ohranjali bomo najboljši izbor za naše kupce ter dodatno nagradili inovativnost, kakovost in cenovno konkurenčnost ponudbe kruha in pekovskih izdelkov v Mercatorjevih trgovinah," je še povedal Balažič. Zaključek transakcije je sicer vezan na zaključek vrste formalnih postopkov, med katerimi je tudi izdaja dovoljenj pristojnih regulatorjev. Transakcija naj bi bila zaključena predvidoma do sredine letošnjega leta. Pekarna Grosuplje je danes druga največja slovenska pekarna po količini proizvedenih izdelkov, takoj za Žitom. Skupna proizvodnja Pekarne Grosuplje, ki zaposluje več kot 200 delavcev, je lani znašala 15.200 ton izdelkov.

64 letna tradicija grosupeljske pekarne

Začetki Pekarne Grosuplje segajo v leto 1951. Sprva je pekarna s kruhom oskrbovala zgolj Grosupeljčane in prebivalce okoliških vasi, v začetku 60. let pa začela redno oskrbovati vse večje kraje grosupeljske občine. V začetku 70. let je odprla pot svojim izdelkom v Ljubljano in njeno neposredno okolico, v 80. letih pa je bila zgrajena nova pekarna v Grosupljem in nato izvedene številne tehnološke posodobitve. Mercatorju je Pekarna Grosuplje v 70. letih najprej dobavljala kruh, leta 1978 pa sta se družbi povezali. Leta 2008 je padla odločitev o pripojitvi Pekarne Grosuplje Mercatorju, s čimer je Mercator dobil hišno pekarno. Pekarna Grosuplje na trgovskih policah Mercatorja ustvari 90 odstotkov od skupno okoli 25 milijonov evrov letnih prihodkov.

Don Don z več kot 600 tisoč čistega dobička letno

Podjetje Don Don iz Metlike, ki ga zastopa in vodi Aleš Mozetič, je bilo ustanovljeno leta 1994. Leta 2004 je podjetje prešlo v 100-odstotno lastništvo družbe Amal s sedežem v Lieschensteinu. Družba Don Don je v letu 2013 ustvarila za 9,5 milijona evrov celotnih prihodkov od prodaje, od tega pretežni del na domačem trgu, in dobrih 652.000 evrov čistega dobička. Podjetje je v letu 2013 povprečno zaposlovalo dobrih 44 ljudi.