Slovenija

Prodaja avtomobilov v Nemčiji lani upadla

STA
12. 1. 2014, 09.00
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.53
Deli članek:

V Nemčiji, največjem evropskem gospodarstvu, je prodaja avtomobilov lani upadla za 4,2 odstotka, kar je okrepilo zaskrbljenost glede avtomobilske industrije v Evropi, ki se je zaradi recesije in težav v južnih članicah območja evra v zadnjih letih soočila s precejšnjim padcem prodaje.

Arhiv Svet 24

Nemški zvezni organ za registracije je lani zabeležil 2,95 milijona na novo prodanih avtomobilov, potem ko so jih leta 2012 našteli 3,08 milijona. Pri tem velja omeniti, da se je že leta 2012 prodaja v primerjavi z letom 2011 zmanjšala za 2,9 odstotka.

V Nemčiji, ki po krizi sicer že okreva, padec prodaje delno pripisujejo demografskim spremembam, saj mlajšo generacijo manj zanimajo avtomobili kot včasih, tudi če si jih lahko privošči.

Samo decembra se je prodaja sicer povečala - na mesečni ravni je zrasla za 5,4 odstotka. Največji tržni delež na nemškem trgu ima sicer Volkswagen, in sicer 21,8-odstotnega.