Slovenija

V vročini gre sladoled za med

STA / A.M.
5. 8. 2013, 18.30
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

Vroči poletni meseci močno povečajo prodajo vode, brezalkoholnih pijač, piva in sladoleda. Tudi ta vročinski val ni izjema in podatki trgovcev v Sloveniji, ki sicer podrobnejših podatkov ne razkrivajo, kažejo na krepko rast prodaje tovrstnih izdelkov.

Thinkstock

V Sparu Slovenija so v obdobju od 15. julija do 4. avgusta glede na enako obdobje lani beležili za 12 odstotkov večjo prodajo vode in brezalkoholnih pijač, za 10 odstotkov se je povečala prodaja piva. Prodaja sladoleda se je v tem obdobju povečala za 15 odstotkov. Kot pravijo v družbi, je prodaja sladoleda zelo občutljiva na vremenske razmere, zato je podatek o večji prodaji logična posledica letošnjih vročinskih valov.

V Mercatorju podatkov o prodanih količinah posameznih vrst ali skupin izdelkov ne morejo posredovati, v splošnem pa v poletnih mesecih glede na spomladanske in zimske mesece beležijo močno povečanje prodaje vseh brezalkoholnih pijač. Prodaja vode se spomladi poveča tudi do 40 odstotkov, poleti pa se glede na zimske mesece podvoji. Prodaja gaziranih brezalkoholnih pijač je višja za okoli 30 odstotkov. Prodaja piva se v poletnih mesecih glede na zimo podvoji. Podobno je s prodajo sladoleda, ki je v sezoni od aprila do septembra štirikrat višja kot v zimskih mesecih.

V Tušu so povedali, da od začetka vročinskega vala beležijo izjemen porast prodaje vode in osvežilnih pijač ter sladoleda. Konkretnejših podatkov ne navajajo, dodajajo pa, da so poletni meseci vedno zelo pomembni za prodajo pijač in sladoleda.

Tudi v Hoferju opažajo, da so poletni meseci, predvsem pa daljša vročinska obdobja, kot je trenutno, čas, ko se proda največ osvežilnih pijač, sladoleda in drugih osvežilnih živil.

V Lidlu Slovenija opažajo, da se povpraševanje po osvežilnih pijačah, sladoledu in tudi pivu ob poviševanju temperatur ter zaradi sezone piknikov in druženja na prostem vsako leto močno poveča. Tako se poleti prodaja sladoleda v povprečju poveča tudi za 10-krat, povpraševanje po mineralni in navadni vodi ter vodah z okusom, ki jih ponujajo, je v poletnih mesecih do trikrat večje, za približno toliko pa se v Lidlu v toplejših mesecih poveča tudi prodaja piva.