Zanimivosti

Henkel Slovenija: Spremembe v vodstvu

Oglasno sporočilo
10. 10. 2022, 15.49
Posodobljeno: 25. 10. 2022, 15.54
Deli članek:

Marko Mintas, dosedanji generalni direktor družbe Henkel Ukrajina za poslovno enoto Pralna sredstva in čistila, je postal predsednik uprave Henkel Adria in vodja za področje Slovenije ter poleg odgovornosti za poslovno enoto Pralna sredstva in čistila prevzema dodatne naloge v okviru poslovanja enote Beauty Care.

V prihodnje bo prevzel vodenje Henklovega novonastalega segmenta Henkel Consumer Brands (Potrošniške tržne znamke), ki bo vključeval obe poslovni enoti.

Marko Mintas je obiskoval Ekonomsko fakulteto Univerze v Zagrebu, kjer je pridobil naziv magister ekonomije. Poleg formalne izobrazbe se je g. Mintas dodatno usposabljal v različnih programih izobraževalnih ustanov, kot so INSEAD, IESE, Harvard Business School in Singularity University. Opravil je tudi izobraževanje za coaching in je certificirani coach Ericksonovega inštituta v Kanadi. G. Mintas je začel svojo kariero pri Henklu pred 12 leti. V teh 12 letih je delal na trgih Hrvaške in Slovenije z različnimi vlogami, med drugim kot vodja prodaje, komercialni direktor z nalogami upravljanja na državni ravni in prokurist. Obenem je skupno skoraj 3 leta (v dveh obdobjih) delal na sedežu podjetja v Avstriji, kjer je bil zaposlen v mednarodnem marketingu in mednarodni prodaji za Vzhodno Evropo, kamor med drugim spadajo trgi, kot so Avstrija, Poljska, baltske države, Rusija, Turčija in trgi Srednje Azije. V zadnjih skoraj dveh letih je bil Marko Mintas generalni direktor poslovne enote Laundry&HomeCare (Pralna sredstva in čistila) za Ukrajino, pri čemer je uspešno vodil poslovanje podjetja tudi v kriznih razmerah. G. Mintas bo z oktobrom 2022 prevzel položaj predsednika uprave za Henkel Adria ter vodje za področje Hrvaške in Slovenije, in sicer za poslovni enoti Pralna sredstva in čistila ter Beauty Care, ki bosta v prihodnosti združeni v Henkel Consumer Brands (Potrošniške tržne znamke).

Družba Henkel je v začetku leta napovedala združitev dveh globalnih poslovnih enot Pralna sredstva in čistila ter Beauty Care v novo poslovno enoto Henkel Consumer Brands (Potrošniške tržne znamke), ki bo vzpostavljena najpozneje v začetku leta 2023. Na globalni ravni naš ciljni načrt rasti dvigujemo na višjo raven. Henkel Consumer Brands (Potrošniške tržne znamke) bo močna potrošniška platforma za več kategorij, ki nam bo omogočila, da našim kupcem na najboljši možen način služimo kot en tim na vseh stičnih točkah. Gre za pomemben strateški korak, saj bodo pod eno streho združene močne globalne blagovne znamke in vodilne svetovne tržne kategorije. Združujemo talent iz obeh poslovnih enot in na ta način lahko optimalno izkoristimo ključne strateške teme, kot so inovacije, trajnost in digitalizacija, v korist naših kupcev in potrošnikov.