Zanimivosti

Še nimate teh ugodnosti? Kaj čakate?

Promocijsko gradivo
16. 3. 2016, 08.30
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.59
Deli članek:

Članom Programa zvestobe Telekoma Slovenije se točke zvestobe zbirajo samodejno.

Točke lahko unovčijo ali zamenjajo po svoje za številne ugodnosti za člane in tako prihranijo.

Zbrane točke z leta 2015 je možno unovčiti le še do 31. 3. 2016. Zato člani preverite stanje točk in jih porabite pravočasno. Podatek najdete na svojem mesečnem računu Telekoma Slovenije ali ga kadarkoli preverite na portalu Moj Telekom ali prek SMS-a tako, da z nosilne številke pošljete SMS z vsebino PZ TOCKE na 1919. Ugodnost si lahko izberete in aktivirate osebno v Telekomovem centru ali na portalu Moj Telekom. 

Točke zvestobe prinašajo članom Programa zvestobe Telekoma Slovenije ugodnosti. Zato se v Program zvestobe, če še niste član, čim prej včlanite!

V Program zvestobe se vključite brezplačno!
Uporabniki mobilnih in/ali fiksnih storitev Telekoma Slovenije se lahko brezplačno in brez obveznosti vključijo v Program zvestobe Telekoma Slovenije, ki svojim članom prinaša številne ugodnosti. 200 točk prejmejo člani že ob prijavi, kasneje pa se jim točke zbirajo samodejno.

KAKO SE PRIJAVITI?
Če ste naročnik storitev Telekoma Slovenije, se lahko v Program zvestobe Telekoma Slovenije prijavite v Telekomovem centru, prek portala Moj Telekom ali s poslano izpolnjeno pristopnico, ki je objavljena na www.telekom.si. Več informacij o članstvu in ponudbi najdete na www.telekom.si/program-zvestobe, na 041 700 700 ali 080 8000 in v Telekomovih centrih.

Zbirajte točke ugodnosti za vse svoje storitve pri Telekomu Slovenije in jih zamenjajte za številne ugodnosti in popuste. Prvih 200 točk prejmete že ob včlanitvi, nato pa se seštevajo samodejno. V Programu zvestobe Telekoma Slovenije lahko sodelujejo naročniki, ki so zasebni uporabniki, samostojni podjetniki in fizične osebe, ki opravljajo registrirano dejavnost, ter uporabniki Mobi. Naročniki lahko v Program zvestobe vključijo tudi do 2 številki Mobi. Člani lahko izkoristijo ugodnosti skladno z določili, navedenimi na www.telekom.si/program-zvestobe.

PORTAL MOJ TELEKOM
Portal Moj Telekom postaja vse bolj priljubljen, saj uporabnikom omogoča, da sami upravljajo svoja naročniška razmerja pri Telekomu Slovenije in predplačniške pakete Mobi. Prednost portala je tudi ta, da uporabnikom omogoča odličen pregled nad porabo storitev, dostopen pa je prek računalnika, tablice in mobilnega telefona. Hkrati lahko uporabniki izkoristijo prednosti Programa zvestobe in ugodneje nakupujejo v E-trgovini, enake prijavne podatke pa uporabijo tudi za dostop do spletne televizije TViN.