Zanimivosti

Facebook z več prihodki, a nižjim četrtletnim dobičkom

STA/M.J.
23. 4. 2015, 09.05
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.56
Deli članek:

Ameriški tehnološki velikan Facebook še naprej širi mrežo svojih uporabnikov. Prihodki so v minulem letu na letni ravni narasli za 42 odstotkov na 3,5 milijarde dolarjev, predvsem na račun mobilnih oglasov. Dobička je bilo sicer za 20 odstotkov manj kot v enakem četrtletju lani, in sicer 509 milijonov dolarjev.

Arhiv Svet24

Facebook je v minulem četrtletju na letni ravni povečal število uporabnikov za 13 odstotkov na 1,44 milijarde, Od tega jih 1,25 milijarde za dostop na spletno stran uporablja mobilne naprave.

Čistega dobička je bilo za 509 milijonov dolarjev oz. 18 centov na delnico, v enakem četrtletju lani pa za 642 milijonov dolarjev oz. 25 centov na delnico. Stroški so od lani narasli za 83 centov, predvsem zaradi vlaganj v raziskave in kompenzacij določenih delničarjev.

Brez enkratnih stroškov bi bilo dobička za 42 centov na delnico, kar je za cent več od pričakovanj analitikov. Podjetje naj bi trpelo tudi zaradi višanja vrednosti dolarja; brez vpliva tečajnih razlik bi prihodki namesto za 42 narasli za 49 odstotkov.

Med projekti, ki so Facebooku zvišali stroške, je razvoj flote brezpilotnih letal za dostavo interneta v od boga pozabljene kotičke planeta. Facebook je razvil tudi mobilno aplikacijo Hello, ki uporabnikom omogoča telefonske klic.

Prihodki od oglasov so bili v minulem četrtletju vredni 3,3 milijarde dolarjev, kar je 46-odstotni skok od lani. Delež prihodkov od mobilnih oglasov pa je od lani narasel z 59 na 73 odstotkov.