Razočaran kupec

Pričakoval je brezhibnega, so mu prodali pokvarjenega?

Polona Krušec / Novice Svet24
7. 7. 2018, 19.30
Deli članek:

Samo po enem mesecu vožnje se je pokazalo, da je nekaj narobe s sklopko in menjalnikom. Napaki je poskušal reklamirati, vendar neuspešno.

P.K.
Martin vas poziva, da bodite pozorni na opisane težave.

Martin S. iz Ljubljane se je na nas obrnil, ker je obstal v postopku na račun uveljavljanja garancije za nov avto. Razloži nam, da je renault megane 1.5 dci kupil marca lani, a da s tem ni bilo vse v redu. »Prepričan sem bil, da sem kupil brezhiben produkt, sledilo pa je spoznanje, da z vozilom marsikaj ni v redu,« pojasni uvodoma.

Težave, ki se pojavljajo v njegovem vozilu, lahko pomenijo resno problematiko v prihodnje. »Ne predstavljam si, kakšni bodo stroški popravil avta na račun teh napak po preteku štiriletne garancije,« izjavlja.

»Ko sem po nekaj tisoč kilometrih opazil napako na menjalniku in sklopki, sem najprej počakal tri mesece, da vidim, ali se bo morda stanje izboljšalo, morebiti celo uredilo, vendar se to ni zgodilo. Takrat sem se odločil uveljavljati reklamacijo, zato sem se odpeljal na pooblaščeni servis. Tam sem jim opisal, da se ob pritiskanju in spuščanju pedala sklopke pojavlja nenavaden zvok, brnenje. Predstavil sem jim tudi drugo težavo – menjalnik, pri katerem se prestavna ročica nekontrolirano premika nazaj in naprej v tretji in višjih prestavah, ko plin dodajaš in spuščaš. Kot dolgoletni poklicni mehanik in voznik se dobro spoznam na te stvari in vem, kaj lahko opisani težavi pomenita za prihodnost avta po preteku garancije – same stroške,« zaskrbljen izpostavi.

P.K.
Prestavna ročica se premika kar sama od sebe.

Na servisu

Prepričan je, da gre za konstrukcijske napake. »Sklopka in prestavni sistem morata delovati brezhibno; brez kakršnihkoli zvokov in premikanja. Sumim, da gre za serijsko slabost in imajo tudi drugi vozniki tega tipa vozila, reanult megana z dizelskim motorjem četrte generacije, podobne težave,« ocenjuje.

Na servisu so gospodu pritrdili, da je zaznati neko brnenje na račun sklopke, ki so ga sicer odpravili, a nam Martin S. pove, da se je po dveh dneh zvok vrnil. Glede menjalnika so mu serviserji prav tako prikimali, torej da se ročica premika nekontrolirano. Na servisu so potrdili, da se oboje pojavlja tudi pri drugih vozilih tega tipa.

P.K.
Servis je tako opisal težave kupca.

Mnenje izvedenca

Oglasite se mu

Gospod Martin iz Ljubljane se zaradi občutljivosti zadeve ne želi izpostavljati, a če bi želel kdo kontaktirati z njim, njegove podatke hranimo na uredništvu.

Reklamacijo je nato obravnaval renaultov tehnični izvedenec in odgovoril, da je zvok sklopke prisoten v minimalni obliki, premikanje prestavne ročice prav tako, in po njihovem zagotovilu oboje nima vpliva na uporabo in življenjsko dobo vozila. A naš bralec se s tem ne strinja. »Nad pristopom in nezainteresiranostjo za moj problem sem bil zelo razočaran. Želel sem samo brezhibno vozilo, brez znakov slabe izvedbe,« poudarja. Martin S. zdaj okleva, ali naj plača sodnega izvedenca in zaprosi za njegovo neodvisno mnenje. »S tem si bom sicer samo nakopal stroške, saj pričakujem, da me bo Renaultova pravna služba 'povozila',« izpostavlja.

Opozarja vas

Naš bralec se je s svojo težavo odločil stopiti iz anonimnosti, ker želi javnost opozoriti, naj bodo kupci vozil istega tipa pozorni na težave, ki jih opisuje. »Če se mi bo oglasil še kakšen kupec vozila tega tipa z enakimi napakami, bomo lahko pri prodajalcu nastopili družno in, upam, zadevo uspeli urediti.«