Slovenija

Mobilni operaterji nam zaračunavajo stvari, ki jih ne bi smeli!

STA/M.J.
7. 7. 2015, 11.27
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.57
Deli članek:

Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) opozarja, da so številni dodatni stroški, ki jih zaračunavajo operaterji, po njihovem mnenju ekonomsko neupravičeni. V ZPS zato pozivajo operaterje, naj prenehajo zaračunavati tovrstne stroške, o zadevi pa so obvestili tudi regulatorje trga.

arhiv Svet24

"Vabljive ponudbe, s katerimi mamijo telekomunikacijski operaterji, govorijo le o stroških za uporabo storitev. A že ob podpisu pogodbe vas bodo presenetili dodatni stroški, ki lahko dosežejo tudi ceno mesečne naročnine. Njihov seznam je vse daljši, med njimi pa so tudi takšni, ki jih po našem mnenju operaterji zaračunavajo neupravičeno. Kot da to ne bi bilo dovolj, je treba za informacijo o stroških 'globoko' in skrbno brskati po cenikih," so danes sporočili iz ZPS.

V zvezi potrošnikov navajajo, da operaterji zaračunavajo za priključno takso, prehod k drugemu operaterju, spremembo klicne številke, zamenjavo kartice SIM, spremembo paketa, prenos naročniškega razmerja, ponovno izdajo in izpis razčlenjenega računa ter prekinitev naročniškega razmerja.

Kot posebej sporne izpostavljajo stroške ob prekinitvi pogodbe brez vezave. Če potrošnik ne odstopi od pogodbe predčasno, saj se je obdobje vezave že izteklo, je zaračunavanje teh stroškov povsem neutemeljeno in tak pogodbeni pogoj je nepošten, saj v škodo potrošnika povzroča znatno neravnotežje v pogodbenih pravicah in obveznostih strank. V ZPS so prepričani, da je prekinitev naročniškega razmerja po izteku vezave in potem, ko je potrošnik poravnal vse obveznosti, njegova pravica, ki je operater nikakor ne bi smel omejevati z zaračunavanjem.

Z vprašanji na to temo so se obrnili na operaterje, obenem pa jih javno pozivajo, naj prenehajo zaračunavati neutemeljene stroške. O nepravilnostih so obvestili regulatorje trga - Tržni inšpektorat RS, Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve ter Agencijo za varstvo konkurence.