Slovenija

Media24: »Vsak dan revija za samo 1,59 EUR!«

K.S.
23. 6. 2015, 07.23
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.57
Deli članek:

Založniška družba Salomon bo septembra prenehala izdajati revije Jana, Lady, Kih, Stop, Obrazi, Anja, Naša žena in ostale revije, ki so last Nove KBM, KBM Leasing – v likvidaciji.

Medijska skupina Media24, katere del je Salomon, bo na trg revij stopila odločneje kot kadar koli z naborom trinajstih revij, ki bodo plod dela iste uredniške ekipe in istih ustvarjalcev kot doslej. Okrepljeni z zanosom ustvariti nekaj novega in obenem prekaljeni z dolgoletnimi izkušnjami bodo dosedanji uredniki, novinarji in ostali sodelavci uredništev za bralce pripravili revije z novimi imeni.

Bralce bodo na prodajnih policah od 23. junija dalje nagovarjali stari znanci z novimi imeni. Pestrost ponudbe kakovostnega branja bo zagotovljena, saj bo vsak dan na voljo druga revija, in to po enotni ceni za zgolj 1,59 evra za revijo.

Vsi, ki želijo kupiti revije, katere vsebine so ustvarjali njim znani novinarji, uredniki in ostali ustvarjalci naših revij, bodo lahko na prodajnih mestih poiskali revije z imenom Zarja, Zvezde, Vklop, Avenija, Maja, Fatalna, Bodi zdrava, Zeleni raj, Dom2, Top!, Ženska, Kaj veš in Ugankomat.

Kvalitetno delo urednikov, novinarjev in ostalih sodelavcev uredništev boste poslej našli v naših novih revijah. Tako kot se človek težko spremeni, je težko tudi spremeniti njegovo delo, lahko pa se ga nadgradi in izboljša. Naj bodo naše nove revije z izbrano vsebino zdaj vaše prijetne znanke za bogatenje duha!

- ZARJA: v njej boste lahko prebrali odmevne ekskluzivne zgodbe in se seznanili s portreti izjemnih ljudi. Trudili se bomo pomagati ljudem in jih spodbujali k lepšemu, zdravemu in ustvarjalnemu življenju. Za vsebino revije Zarja bo skrbelo dosedanje uredništvo revija Jana in odgovorna urednica Melita Berzelak. Revijo boste na prodajnih policah našli vsak torek.

- ZVEZDE: z njo se boste znašli v svetu znanih in slavnih. Pokukali boste v ozadje zgodb o uspehu, se sprehajali po kraljevskih dvorih in se muzali ob spodrsljajih takšnih in drugačnih zvezd. Mamljivo revijo Zvezde bo ustvarjalo zdajšnje uredništvo revije Lady, odgovorna urednica bo Simona Dakič Nemanič, revija bo izhajala vsako sredo.

- VKLOP je revija, s katero se boste najlažje vklopili v vsebine o aktualnem dogajanju na področju medijev in glasbe. Revijo z nepogrešljivim TV-sporedom bo pisalo dosedanje uredništvo revije Stop, odgovorni urednik bo Marjan Kodelja. Revija vam bo na voljo vsak četrtek.

- AVENIJA je revija, s katero se boste podali na avenijo slavnih. Kaj vse se skriva za bliščem slave in kako se s tem spopadajo znani, boste prebrali v osebnih izpovedih in poglobljenih intervjujih z znanimi in slavnimi. Revijo bo ustvarjalo dosedanje uredništvo revije Obrazi z urednico Matejo Špiranec, revija bo izhajala vsak drugi petek.

- MAJA je revija, ki bo popestrila vaše kulinarične užitke z okusnimi recepti, hkrati pa z najrazličnejšimi uporabnimi idejami polepšala vaš dom. Dosedanje uredništvo revije Anja in odgovorna urednica Marjana Ogorevc Žgalin bo ustvarjalo to nepogrešljivo izdajo, revija bo izhajala vsak drugi petek.

- FATALNA prinaša vse o trendih, modi, lepotnih nasvetih, odnosih med spoloma … In vse tisto, kar najbolj zanima ženske. Za vaš korak s trendi in modo bo skrbelo dosedanje uredništvo revije Eva z urednico Matejo Špiranec, revija bo izhajala vsak četrti ponedeljek v mesecu.

- BODI ZDRAVA je revija, ki spodbuja k zdravemu, aktivnemu in pozitivno naravnanemu življenju. Za usmerjanje k celovitemu življenju bo skrbelo dosedanje uredništvo revije Lepa&zdrava in odgovorna urednica Mira Ćirović, izhajala bo vsak drugi ponedeljek v mesecu.

- ZELENI RAJ je revija z nešteto praktičnimi nasveti s področja vrtnarjenja, mnogo zanimivostmi o rastlinah in naravi. Revijo ustvarja dosedanje uredništvo revije Rože & vrt in v. d. odgovornega urednika Stane Sušnik. Revija vam bo na voljo vsak tretji ponedeljek v mesecu.

- DOm2 je revija, polna praktičnih nasvetov za urejanje doma, predstavitev bivalnih prostorov in okolice. Urednica revije bo Tina Guček, izhajala bo vsak drugi mesec, in sicer ob ponedeljkih.

- TOP! Za najstnike je revija, v kateri bodo najstnice našle vse o svojih najljubših zvezdnikih, o odnosih s fantom, prijateljicami, starši, modne in lepotne nasvete … Urednica revije bo Katarina Štular, izhajala bo vsak drugi mesec ob ponedeljkih.

- ŽENSKA slovenska družinska revija, v kateri bodo bralci našli mnogo zanimivih pogovorov, reportaž, praktičnih nasvetov za vsakdanje težave, nasvete strokovnjakov, predvsem pa vse tisto, kar dela svet lepši, boljši. Vsebina bo posegala na vsa področja našega življenja, ustvarjalo pa jo bo dosedanje uredništvo Naše žene inodgovorna urednica Marta Krpič. Revija bo izhajalavsak prvi ponedeljek v mesecu.

- KAJVEŠ je ugankarska revija, ki se z imenom vrača h koreninam ugankarstva. Namenjena je ugankarskim sladokuscem, ki se bodo spopadli z vsemi najzahtevnejšimi ugankarskimi vsebinami, za katere bo skrbelo dosedanje uredništvo revije Kih in odgovorni urednik Vinko Korent. Revija bo izhajala vsako drugo soboto.

- UGANKOMAT je nova ugankarska revija, ki prinaša še več najrazličnejših ugankarskih izzivov. Odgovorni urednik je Grega Rihtar, izhajala bo vsako drugo soboto.

Kvalitetna vsebina za bistveno nižjo ceno in vse po enotni ceni!


Iz uvodnika revije Jana, ki je izšla 9. 6. 2015: »Tole morate vedeti: ko boste nekega torka, v ne zelo oddaljeni prihodnosti, prijeli v roke novo Jano, to ne bo več ista revija. Še vedno bo imela isto ime in isti logotip, a bo druga revija. Ker jo bodo naredili drugi ljudje. In duša revije, tako verjamemo, nista ime in logotip, duša revije so ljudje, ki jo ustvarjajo … Ne bomo rekli, ostanite še naprej z nami, rekli bomo, zazrite se novim in starim revijam pod logotip. In izberite dušo, ki vam je všeč. Uredništvo revije«

Salomon izpolnjuje vse pogodbene obveznosti iz razmerja s KBM Leasing - v likvidaciji

(z banko)

Da bi se izognili nejasnostim in napačnim navedbam, ki jih širi določen medij, ki želi škodovati našemu dobremu imenu, poslovanju in našim sodelavcem, podajamo dejstva, ki dokazujejo korektnost in pošteno delovanje družbe Salomon d. o. o. v primeru najetih blagovnih znamk ves čas pogodbenega razmerja s KBM Leasing – v likvidaciji, ki še traja.

Vsi dokazi in korespondenca s prodajalcem o spodnjih navedbah se hranijo v arhivu družbe Salomon in bodo, če bomo v to prisiljeni, predstavljeni javnosti in sodišču!

Ključna dejstva zgodbe blagovnih znamk so namreč ravno nasprotna, kot jih želi prikazati določen medij:

  1. Predmet prodaje niso revije, temveč zgolj pravica do uporabe imena STOP, KIH, ANJA, JANA, LADY, NAŠA ŽENA in drugih imen, katero je banka prodala za več milijonov evrov.

Od 44 blagovnih znamk (v nadaljevanju bz) je aktivnih in na trgu delujočih zgolj 16.

  1. Banka s prodajo blagovnih znamk ni prodala revij, kot se zmotno razume. Prodaja ne obsega arhivov revij, vsebin, fotografij, oblike in tiskovne forme, kakor tudi ne dolgoletnega znanja in izkušenj. Predvsem pa banka ni prodala kadra, uredništev in vseh ustvarjalcev revij, ki vrsto let ustvarjajo in soustvarjajo vsebine revij ter odgovorno, zvesto in kredibilno pišejo zgodbe za bralke in bralce po vsej Sloveniji. Vse to je in ostaja v lasti družbe Salomon.

  1. Salomon je za blagovne znamke skrbel kot dober gospodar, po propadu podjetja Delo Revije d. d. je vsem naročnikom, ki so prejšnjemu izdajatelju že plačali naročnino za vnaprej, na lastne stroške dostavljal revije še nadaljnje leto, vse do izteka plačila. Za sanacijo predmetnih blagovnih znamk je družba Salomon porabila dodaten 1 milijon evrov.

  1. Salomon je po propadu Dela Revij d. d., ko je podjetje šlo v stečaj, na novo zaposlil 49 delavcev, s pogodbami za nedoločen čas. Obenem je Salomon takrat tudi saniral situacijo neplačanih honorarjev zunanjim sodelavcem, ki so soustvarjali revije. Redno plačevanje honorarjev vsem sodelavcem je eno od vodil korektnega medsebojnega odnosa.

  1. Salomon kot dosedanji pogodbeni partner KBM Leasing – v likvidaciji ves čas izpolnjuje vse pogodbene obveznosti, ki še veljajo in trajajo do konca avgusta 2015. Salomon ima že danes poravnane vse obveznosti iz navedene pogodbe in banki kot leasing hiši – v likvidaciji ni dolžan plačati nič več.

  1. KBM Leasing – v likvidaciji ves čas poslovnega odnosa ni izpolnil bistvenega dela pogodbe, saj nikoli ni predal predmeta pogodbe v skladu z določili pogodbe, čeprav je od podpisa pogodbe preteklo že več let. Pogodba s strani leasing hiše ni izpolnjena še do danes.

  1. Salomon je v tem času, kljub neizročenemu predmetu pogodbe, za predmetne blagovne znamke na račun KBM Leasinga do danes plačal več kot 3.500.000 evrov.

  1. Vrednost blagovnih znamk po neodvisni cenitvi, ki je bila opravljena aprila letos, je pokazala, da so predmetne blagovne znamke vredne 3.123.702 evrov.

  1. Salomon je z dosedanjim plačilom že preplačal ocenjeno vrednost blagovnih znamk.

  1. Salomon je svojo ponudbo za odkup blagovnih znamk oddal v skladu s pogoji prodajalca, veljavnost ponudbe smo na prošnjo likvidacijskega upravitelja, g. JURETA HARTMANA, ki je vodil postopek prodaje, podaljšali do 31. maja 2015. Naša ponudba, ki ni bila sprejeta, je znašala 4.300.000 evrov.

Navedena dejstva in zneski povedo veliko o korektni drži družbe Salomon do državne banke in do njene leasing hiše, ki je v likvidaciji. V času veljavnosti pogodbe od oktobra 2011 do danes smo vrednost blagovnih znamk z leasingom že plačali, kljub temu smo bili pripravljeni ponovno plačati kupnino, ki je spet višja od uradne cenitve, vse z namenom, da po mirni poti zaključimo obstoječe sodelovanje z banko.

Ob vsem naštetem in upoštevaje:

  • da smo založnik, ki na slovenskem medijskem trgu deluje že od leta 1989,

  • da imamo ves strokovni kader za ustvarjanje in izdajanje predmetnih revij,

  • da smo se do banke vedli zelo korektno in tolerantno, tudi ko banka ni izpolnjevala pogodbenih obveznosti,

  • da imamo vse obveznosti poravnane,

  • da smo štiri leta skrbeli za blagovne znamke kot zaupanja vreden poslovni partner,

nam ostaja nepojasnjeno dejstvo in odločitev prodajalca, zakaj v postopku prodaje nismo bili tretirani kot »prvi med enakimi«, kot bi po zagotovilu prvega moža banke, predsednika uprave NKBM, g. ROBERTA SENICE, morali peljati postopek prodaje predmetnih blagovnih znamk.

Odločitev založnika, uredništev in soustvarjalcev dosedanjih revij, da se na trg podamo z revijami z novimi imeni, ki bodo vsebovale dušo, navdih in kreativnost dosedanjih ustvarjalcev, se skuša oblatiti in ponovno oškodovati Salomon, sodelavce in partnerje, tj. ustvarjalce revij.