Domače

Žan in Samir želita osvojiti Balkan

Nina Keder
27. 1. 2024, 07.05
Posodobljeno: 28. 1. 2024, 07.50
Deli članek:

Ambiciozni frizerski tandem Žan Kajtna in Samir Horvat, znana pod imenom Golden Boys, skrbita za zveneča zvezdniška imena, znana tako pri nas kot na Balkanu.

Osebni arhiv
Pod imenom Golden Boys se skriva ambiciozen frizerski tandem Žan Kajtna in Samir Horvat.

Njuna prednost je gotovo njuna mladost in hkrati bogate izkušnje. Samir Horvat prihaja iz Murske Sobote, Žan Kajtna pa iz Ljubljane in kljub njunim dvaindvajsetim letom imata že vrsto frizerskih izkušenj tako v Sloveniji kot v tujini. Samir je svoje znanje nadgrajeval še v Švici, Žan pa na Hrvaškem in v Španiji. Prav tam, pravi, je odnesel največ znanja. »Izkušnje iz tujine so vedno dobrodošle. Tako, na primer, sem imel v Španiji več afrofrizur, Španci imajo tudi drugačno strukturo las, imajo močnejše lase. In uporabljajo tudi popolnoma drugačne tehnike za ravnanje las kot pri nas. Če bi pri nas uporabljal take tehnike, bi bili tu že vsi brez las,« pravi v smehu.

Povezana zasebno in poslovno

Njune poti so se križale že pred leti. Spoznala sta se prek skupne prijateljice in že takrat sta imela oba isti cilj – imeti lasten frizerski salon in uspeti na svojem področju. Bolj ko sta se spoznavala, bolj sta ugotavljala, kako zelo podobna sta si. Tako je bilo lansko odprtje skupnega salona v Ljubljani logičen korak. Soglasna sta bila tudi pri izbiri imena salona – Golden Boys, saj namreč oba obožujeta zlato barvo. Zase pravita, da sta umetnika, umetnika frizur in Samir tudi umetnik ličenja. Je certificiran umetnik ličenja v Sloveniji in Srbiji: »Delava to, kar naju veseli, in rada bi se še dokazala. Veseli naju, ko ljudje spoznavajo najino delo in izdelke ter potem vidiva njihov odziv in navdušenje nad njimi. Dober glas se hitro razširi, seveda tudi s pomočjo znanih imen in vplivnežev, s katerimi sodelujeva.« Odločila sta se, da naredita svojo linijo lasnih podaljškov, ki sta jo poimenovala Kleopatra: »Zato tako ime, ker meniva, da je bila Kleopatra najlepša ženska, in želiva vsaki ženski pomagati do tega občutka – da se počuti lepa in bogata, da bo imela bogat videz las.« V izdelavi imata tudi svojo linijo trepalnic. Poimenovala jih bosta Samir's favorite in Žan's favorite, razlikovali pa se bosta po gostoti, konicah in dolžinah trepalnic.

Obkrožena z znanimi imeni

Rada sodelujeta z znanimi imeni. Tako sta sodelovala na lanski odmevni modni reviji oblikovalca Davida Hojnika. »Do naju prihaja tudi veliko mladih vplivnežev, ki bi radi najino pomoč, in to naju veseli. Vesela sva tudi sodelovanja z Nastjo Gabor in Luko Basijem. Lahko poveva tudi, da se dogovarjava še z Marjetko Vovk in še nekaj znanimi slovenskimi imeni.« A pri tem se njune reference še ne končajo. Ponosna sta na sodelovanje tudi prek naših meja in pri tem si pomagata z družbenimi omrežji, kot so TikTok, Instagram in Facebook. Na ta način se je nanju obrnila tudi srbska pevka Vesna Zmijanac. Želita si še razširiti krog strank z zvenečimi imeni: »Vesela sva, da nama je uspelo prodreti v Srbijo, to je tisto, kar sva si tudi želela. V Sloveniji morda primanjkuje zvezd, za katere bi lahko skrbela, skoraj vsak ima že svojega frizerja in umetnika ličenja in nočeva nikomur skakati v zelje. Si pa nedvomno lahko hitreje ustvariš ime prek tujih zvezd. Dogovarjava se še z znano hrvaško pevko in želiva osvojiti Balkan.«

In koga bi si želela vzeti v roke, če bi imela na izbiro svetovno estrado? »To bi bila zagotovo katera od sester Kardashian, od balkanskih zvezdnic pa srbska pevka Aleksandra Prijović

Skrb za zvezde

Skozi sodelovanja s številnimi zvenečimi imeni sta pozitivno presenečena nad njihovo preprostostjo: »Zvezdniki delujejo morda nedostopno, a midva imava z vsemi drugačne, pozitivne izkušnje. Tudi Luka Basi, na primer, je tak. Rad je urejen, ima rad na kratko pristriženo frizuro in rad prisluhne tudi kakšnemu najinemu nasvetu.«

In kakšen je recept za zvezdniško podobo? Žan in Samir pravita, da sta ugotovila, da imamo dve vrsti zvezd – nekateri se radi odločijo za glamur, drugi pa radi ostajajo v svojem območju udobja: »Odvisno je tudi od tega, kaj želiš prikazati. Ko imaš neko publiko, se tvoja pot na neki točki ustavi, če prikazuješ eno in isto. Vedno gremo v korak s časom. Mladi vplivneži si upajo več, so bolj odprti in imajo največ potenciala. Danes lahko zelo hitro prideš do velike prepoznavnosti in sledilcev.«

Kaj pa njune želje za prihodnost? Pravita, da bosta zadovoljna že, če jima bo šlo še naprej tako kot do zdaj, da nista pohlepna, a ko bo čas, bosta razmišljala morda tudi o širitvi posla.