Laž

Ali slovenski mediji molčijo o vsebini Hiše evropske zgodovine?

uk
25. 6. 2017, 09.00
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.03
Deli članek:

Velik del članka vsebuje prirejene neresnice.

arhiv
Domnevni antikomunistični plakat govori o solidarnosti socialističnih držav z Vietnamom, ki so ga napadle ZDA.

Komunizem še vedno buri duhove, tudi ko na političnem polju ni več strank, ki bi izzvale primat kapitala in se večinoma zavzemajo za identitetne politike ter več socialnega kapitalizma. Nova24tv.si je v članku z naslovom Levičarski mediji zamolčali, da muzej v Bruslju razkriva zgodovinsko resnico o komunizmu želela poudariti, da v množičnih medijih obstaja nekakšna cenzura zoper kritiko komunizma. Avtor članka trdi, da so slovenski mediji zamolčali kočljivo vsebino muzeja, ki da »govori o zgodovini komunizma in šokantnih dejstvih o tem sistemu«. Že ogled prispevka na MMC z naslovom Hiša evropske zgodovino v Bruslju odpira vrata takšne trditve zavrne, saj poleg nacionalizma, kolonializma in socialne države omenja tudi totalitarizem komunističnega sistema pri nas. Članek se v nadaljevanju ukvarja tudi s fotografijami, ki po mnenju avtorja »razkrivajo prave podobe komunizma«, zapišejo tudi, da je na ogled antikomunistična propaganda, kar sicer drži. Kot dokazno gradivo pa so v članku večinoma komunistični propagandni plakati, ki v ruščini svarijo pred agresivnostjo Nato pakta in izražajo solidarnost z Vietnamom.

Kot je mogoče prebrati na uradni strani Hiše evropske zgodovine v Bruslju, namen razstave ni stigmatizirati določenih obdobji, ampak pokazati celoten pregled skupne evropske zgodovine, ki oblikuje našo skupno sedanjost. Na razstavi je tako mogoče spoznati čas od ločevanja Cerkve in države, nastanka kapitalizma, izkoriščanja, vzpona delavske misli, kolonializma in svetovnih vojn do totalitarnih sistemov in upora proti konservativnim normam na Zahodu v času hladne vojne.

Namen razstave tako ni boj proti komunizmu, kot piše omenjeni portal, ampak prikaz skupne zgodovine in različnih izkušenj evropskih ljudstev z različnih zornih kotov na skupnih temeljih, kot so zapisali na uradni strani muzeja.