Šokirani turisti

Z varnostniki nad nadležne pomivalce stekel

M.K.
28. 6. 2017, 08.11
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.03
Deli članek:

Zaradi vsiljivih pomivalcev vetrobranskih stekel na avtomobilih v vrstah za trajekte, je pristaniška uprava v Splitu najela storitve varnostne službe podjetja Pit Bull.

Profimedia
Varnostniki v pristanišču naj bi v prihodnje poskrbeli za to, da vsiljivi pomivalci vetrobranskih stekel ne bodo več nadlegovali turistov.

Kot je za portal Index.hr povedal direktor mestnega pristanišča v Splitu Vice Mihanovič, so razmere dosegle kritično raven že lansko leto, ko je koncesionar trajektnega pristanišča zašel v težave. “Delavci so bili nezadovoljni z razmerami v svojem podjetju, to pa so izkoristili pomivalci stekel, ki naskakujejo vozila v čakalnih vrstah za trajekte. Prejeli smo veliko pritožb. Ta pojav ni od včeraj, saj gre za običaje ki imajo že desetletno zgodovino, vendar so zdaj nastopili drugi časi,” je povedal Mihanović.

Pomivalci stekel se v pristanišču pojavijo po 10. uri in tam delujejo vse do večera.

Najem varnostnikov, ki bodo poskrbeli za to, da vsiljivi pomivalci stekel ne bodo več nadlegovali turistov, ki v dolgih vrstah čakajo na trajekte, je bil po mnenju direktorja pristanišča res nujen. Pomivalci stekel sicer delujejo na robu zakona in dobro vedo, da jim policija ne more prepovedati ponujanja njihovih storitev.

“To je bilo res treba storiti, saj ni primerno, da potniki doživljajo šoke, ki jih naskakujejo pomivalci stekel. Imeli pa smo tudi težave s taksisti, rikšami in trikolesniki, ki so se zgrnili nad potnike s križark. Zdaj smo uredili tudi to. Začrtali smo jim mesta za parkiranje. V pomoč pa so nam tudi novo zaposleni varnostniki. Prihodnje leto pa nameravamo to urediti s podelitvijo koncesij,” je še povedal Mihanovič.