Zabava

Tokrat so se lotili Footloose

Nejc Simšič
25. 9. 2015, 09.48
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.58
Deli članek:

Že 50 milijonov evrov ogledov so na YouTubu dosegli videospoti najpopularnejše slovenske vokalne zasedbe Perpetuum Jazzile. Zdaj se v nabiranje ogledov vključuje priredba Footloose, zasedba pa se na krilih uspeha odpravlja na Kitajsko, v Francijo in Estonijo.

Igor Ribič, Tomi Naglič, Amir Tokič

Priredba hita iz 80. let z naslovom Footloose ljudem sporoča, da ob vseh resnih stvareh, ki jih počnemo, nikoli ne smemo pozabiti nase. »Z novim spotom želimo ljudem povedati, da ob vseh resnih stvareh, ki jih počnemo in se nam dogajajo v življenju, nikoli ne smemo pozabiti nase, na lastne želje in hrepenenja, ampak se moramo upati kdaj tudi samo brezskrbno zabavati. Naši novi izključno vokalni priredbi hita Footloose smo nadeli svežo videopodobo, medtem pa smo z vsemi videospoti na YouTubu že presegli 50 milijonov ogledov," so se pohvalili pri Perpetuum Jazzile. Samo spot za priredbo skladbe Africa skupine Toto ima namreč več kot 18 milijonov ogledov. Sicer pa so za novo koncertno sezono pripravili tudi vrsto programskih novosti, od najnovejših svetovnih hitov, priredb velikih legendarnih pesmi pa vse do avtorskih skladb.

OSVAJAJO TUDI KITAJSKO

Perpetuum Jazzile se obenem resno pripravljajo tudi na vrsto turnej. V prvih dneh novembra tako potujejo na Kitajsko, kjer bodo v tretjem največjem mestu Guangzhou v okviru letošnjega festivala umetnosti izvedli dva koncerta v tamkajšnji prestižni operi. V začetku decembra nato potujejo v Pariz, potem ko je Perpetuum Jazzile za nastop na prestižnem korporativnem dogodku za 1800 ljudi v tamkajšnji areni izbrala družba Disney Europe, na koncertu pa se jim bodo pridružili še vizualni umetniki in akrobati. Že teden dni po vrnitvi pa potujejo naprej v estonsko prestolnico Talin, kjer si je programa ob gala sprejemu za ključne stranke zaželela tamkajšnja najuspešnejša banka.