Teroristi

Džihadisti IS z grožnjami nad Balkan

R.T.
14. 7. 2017, 08.30
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.03
Deli članek:

Spravili so se na BiH in prvič prevzeli odgovornost za junijska napada v Parizu in Bruslju.

Reuters
Teroristi Islamske države

Medtem ko v iraškem Mosulu slavijo zmago nad borci skrajne Islamske države, pa zloglasni teroristi ne mirujejo. Trdijo, da boji v Mosulu še zdaleč niso končani in nadaljujejo s spodbujanjem sovraštva in pozivanju k napadom na območju Balkana.

V zadnji izdaji propagandne publikacije Rumiyah, ki so je organizacija zaradi bojev v Mosulu izdala z zamudo, znova pozivajo teroristično usmerjene simpatizerje, naj ubijajo vse tiste ki živijo "mimo" Alaha (kot si ga razlagajo teroristi), kar pomeni, da pozivajo tudi k napadom na muslimane, ki ne sprejemajo ideologije skrajnih džihadistov. "

Napadajte islamske organizacije in urade. Napadajte jih na Alahovi poti," pišejo skrajneži. Ob tekstu so objavili fotografijo reisu-l-ulema Islamske skupnosti v BiH, njegovega namestnika in še enega muftija, ki jih skrajneži opisujejo kot odpadnike od islama. nadaljujejo k pozivanju k smrti, češ, da Alah najbolj ceni smrt tistih, ki spreminjajo njegovo vere  in ki želijo, da je islam uničen od znotraj. Zapis končajo z nadaljnjim pozivom k prelivanju krvi po ulicah Balkana.

Sicer pa je v novi izdaji propagandnega gradiva IS prvič prevzel odgovornost za napada v Parizu in Bruslju. Doslej odgovornost za napada ni prevzel še nihče. Zdaj trdijo, da je napad, ki se je zgodil 19. junija, ko je poznan radikalec z vozilom, polnim orožja in plina, zapeljal v policijski kombi na pariški Champs-Elysees, izvedel "borec kalifata". V napadu je napadalec umrl, drugi ljudje pa niso bili ranjeni. 

Naslednjega dne je na bruseljski železniški postaji eksplodirala bomba, ki pa na srečo ni zahtevala življenje. Osumljenca, 36-letnega Maročana, je ustrelil vojak.  

Nekateri pa že opozarjajo, da je očitno IS v finančnih težavah. V novi izdaji propagandne revije besno in znova namreč zagovarjajo stališče, da je prisvojitev premoženja nemuslimanov v skladu z Alahovo voljo.