Mobilna verzija
19:25 21. september 2017

Triminutna protistresna dihalna terapija

R.T.
0 Posodobljeno: 10:02 / 09.8.2017

Kombiniranje stresne službe z družino in družabnim življenjem je naporno, iz naše generacije pa ustvarja živčne razvaline. Kako se v takšnem okolju umiriti v samo treh minutah?

dihanje

Foto: profimedia

Trenerka za meditacijo Emmy-Lou Knowles pravi, da ne rabimo več kot tri minute, da se spravimo k sebi, umirimo čustva in odpravimo stres.

»Ko se pojavita skrb in stres, si morate narediti prostor. Ne potrebujete dišav ali sveč, ni vam treba sedeti po turško na tleh – bodimo realistični,« pravi Emmy-Lou in razloži, da za kratko meditacijo ne potrebujemo veliko. Potrebno je le zapreti oči in se stabilno namestiti.

Nato vso svojo pozornost usmerimo v naš dih, vdihnemo počasi in globoko skozi nos, kot da bi skušali kisik vase povleči skozi slamici v naših nosnicah.

hujšanje, dihanje1

Nato preprosto vzdihnemo, s čimer iztisnemo zrak iz telesa in mu sporočimo, da smo pripravljeni na ponoven zagon sistema.

Vajo ponavljamo po korakih. Najprej vdihujemo eno sekundo in izdihujemo eno sekundo. Nato vdihujemo dve sekundi in izdihujemo dve sekundi … in tako dalje, dokler naša vdih in izdih nista dolga osem sekund.

Med dihanjem s pomočjo vizualizacije sproščamo ramena, oči, usta in čelo.

Poskusite. Deluje?

Vaš prispevek