Mobilna verzija
17:46 21. september 2017

Z uživanjem mesa do uravnotežene prehrane

Oglasno sporočilo
Posodobljeno: 16:27 / 14.9.2017

Meso je eno od najpomembnejših živil in ga moramo vključiti v naš jedilnik, če želimo, da bo naša prehrana uravnotežena.

shutterstock_518750773 (1)

Je namreč pomemben vir beljakovin in železa, pa tudi drugih hranil, ki jih telo potrebuje za dobro delovanje. Poleg tega je uživanje mesa pomembno za zdrav razvoj, hkrati pa skrbi za regeneracijo mišic, zato je nepogrešljivo tudi pri športnikih.

Ko govorimo o uravnoteženi prehrani, je temeljno načelo, ki ga moramo upoštevati, da jemo čim bolj raznoliko. Le na ta način bomo v svoje telo vnesli vsa hranila, potrebna za pravilno delovanje našega organizma, telo pa bomo napolnili s potrebno energijo in mu tako omogočili zdrav razvoj.

Meso kot nepogrešljivo živilo v naši prehrani

Veliko polemik se je v zadnjih letih odvijalo okoli (ne)uživanja mesa, a dejstvo je, da je meso v prehrani vsakega človeka nepogrešljiv element. Je pomemben vir beljakovin, železa, cinka in vitamina B12, ki jih sicer le težko vnesemo v organizem. Priporočljivo je, da tedensko zaužijemo med 300 g in 500 g mesa, seveda pa se priporočljive količine zaužite hrane od posameznika do posameznika zelo razlikujejo. Toda dejstvo, da je meso nujno potrebno za uravnovešeno prehrano, velja za vse.

Meso je pomemben vir železa, ki je nujno potrebno za pravilno delovanje naših organov. Zaloge železa je potrebno v telesu nenehno obnavljati, saj lahko njegovo pomanjkanje vpliva na zmanjšanje tako fizičnih kot intelektualnih sposobnosti.

shutterstock_359568020 (3)

Beljakovine, ki jih najlažje pridobimo z uživanjem mesa, so prav tako pomembne za zdravo delovanje našega telesa. Poleg tega v zelo veliki meri vplivajo na razvoj mišic in mišične mase. So torej nujno potrebne za regeneracijo mišic, seveda pa reden vnos beljakovin hkrati vpliva na to, da smo močnejši in vitalnejši.

Pomembno je, da meso kombiniramo tudi z drugimi živili 

Kljub temu da je meso vir številnih življenjsko pomembnih hranil, ki jih naše telo potrebuje za zdravo delovanje, je pomembno, da ga uživamo v zmernih količinah. Idealen jedilnik naj bi meso vseboval le 2- do 3-krat na teden, dvakrat na teden naj bi uživali ribe, preostale dni pa brezmesne jedi. Vsekakor je pomembno tudi to, da v svoje vsakdanje obroke vključimo preostala živila, kot so sadje, zelenjava, polnozrnati izdelki ter stročnice, in na ta način ustvarimo čim večjo raznolikost ter ravnovesje v vsakodnevni prehrani.

shutterstock_416999215 (1)

Naročnik oglasa je Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano.

Nasa Super Hrana1

Vaš prispevek