Mobilna verzija
22:44 22. oktober 2017

Ni ravno »MOJ«, a je prijetnejši od obiska poslovalnice

Marjan Kodelja
0

Za vpogled v stanja ali manjše prilagoditve razmerja priporočamo samooskrbne portale in aplikacije.

operaterji

Aplikacija za pregled in spreminjanje naročniškega razmerja bi morala biti na vsakem telefonu.

operaterji_okvir1

Moj Telekom denimo ponuja določene možnosti, na katere smo v zadnjem času malo pozabili, a so lahko še vedno uporabne.

operatrji_okvir2

Pri operaterju HoT se v tej aplikaciji plačuje naročnino (oziroma nalaga dobroimetje), spreminja tarifo in vklaplja ali izklaplja opcije.

operatrji_okvir3

Mobilna aplikacija Moj A1 je namenjena vsem uporabnikom, ki želite spremljati informacije o svojem naročniškem razmerju.

operatrji_okvir4

Pri Telemachu je del portala tudi nastavitev možnosti vstopa v brezžična omrežja UNIFI.

Namesto da bi za vsako malenkost nadlegovali študenta v klicnem centru operaterja ali celo odhiteli do najbližje poslovalnice, lahko veliko opravite prek spleta ali mobilne aplikacije.

Take, ki se po navadi začnejo z zaimkom »moj«, nadaljujejo pa z imenom operaterja, so namenjene prikazu informacij naročniškega paketa in tudi urejanju preprostejših zadev, med katere spadajo možnosti nakupa opcij, dodajanje nekaterih storitev in podobno.

Koliko ste porabili

Čeprav je na prvem mestu njihova informativna vrednost, saj vas predvsem pri mobilni telefoniji zanimajo podatki o porabi, natančneje, koliko podatkov, redkeje pa minut in sporočil imate še na voljo do konca obračunskega obdobja ter kolikšni so morebitni dodatni že nastali stroški! Večina spletišč oziroma aplikacij jih prikaže v obliki preglednega »števca« ali v kakšni drugi hitro razumljivi in nedvoumni obliki.

Obvezno so del informativne ponudbe tudi informacije o tem, kaj izbrani naročniški paket vsebuje, koliko je vanj vključeno in koliko dodatnih stroškov ste pridelali – pri uporabi telefona zunaj EU, klicih na tuje telefonske številke in morebitnih nakupih plačljivih vsebin.

Še cela vrsta drugih zadev

Ker operaterji poleg mobilnih ponujajo tudi druge storitve, je informacij in možnosti, povezanih z naročniškim paketom, kajpada še več, če štejemo promocije, akcije in oglase operaterja, celo preveč, zato lahko celo spletišče postane nepregledno. Kaj šele omejen zaslon aplikacije. Čeprav so jih v zadnjem času prenovili in očistili, je še vedno včasih treba iti v podstran določenega področja, da najdete želeno.

Katero je boljše

Je pa čisto nepomembno, katero spletišče oziroma aplikacija vam je bolj všeč, saj ste tako ali drugače vezani na uporabo tiste, ki jo ponuja operater. Razen če nimate vsake storitve pri drugem, kar, stroškovno gledano, ni najbolj priporočljivo. Po naboru možnosti verjetno prednjači Telekom, kar ni presenetljivo, saj še vedno ponuja največ storitev.

Značke: operaterji , aplikacija

Vaš prispevek