Zanimivosti

Japonci bodo zrušili Coca Colo

STA/M.J.
19. 1. 2015, 10.44
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.56
Deli članek:

Pet let pred začetkom olimpijskih iger v Tokiu se je med pokrovitelji vnel boj za omejen oglaševalski kolač. Po poročanju tamkajšnjih medijev na Japonskem vlada ogromno zanimanje za sponzorstva, tako da organizatorji pričakujejo, da bo zlahka podrli rekord iz Londona 2012, ko je Coca Cola za "zlato sponzorstvo" odštela 100 milijonov dolarjev.

Arhiv Svet24

Pokrovitelji na olimpijskih igrah so razdeljeni v tri kategorije; zlato skupino, uradni pokrovitelj in uradni podpornik. Večino pokroviteljev določi Mednarodni olimpijski komite, po enega za vsak razred pa lahko izberejo lokalni organizatorji. Na Japonskem največje zanimanje vlada za najvišjo kategorijo, interes pa je že izrazilo sedem podjetij, med njimi pivovarna Asahi, telekomunikacijski gigant NTT Docomo ter proizvajalec avtomobilov Toyota.

Organizatorji iger pričakujejo, da bodo "zlato sponzorstvo" prodali za približno 128 milijonov dolarjev. Za "uradno partnerstvo" naj bi iztržili približno 50 milijonov dolarjev, najnižje sponzorstvo pa na bi bilo vredno med dvema in petimi milijoni dolarjev.