Zanimivosti

Več vsega!

A.Š.
9. 11. 2014, 09.05
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.55
Deli članek:

Ducati je predstavil multistrado 1200 in 1200 S v novi preobleki in z množico izboljšav.

Zapomnite si samo dve stvari, suho težo 209 kilogramov in 160 KM. Ne, to ni športnik starega kova, to je najnovejša potovalna endura. Ne prasnite v smeh, govorimo o Ducatijevi multistradi 1200. Še ob predstavitvi multistrade se je zdelo, da je njenih 150 KM nekaj nepojmljivega, zdaj je postalo vse relativno, tudi zaradi konkurenčnih strojev.

Multistrada 1200 ima TFT-prikazovalnik, popolnoma LED-žaromet, luči za osvetljevanje ovinka, zadnjo različico adaptivnega vzmetenja DSS, Ducatijev multimedijski sistem (DMS), Ducatijev nadzor nad dvigom kolesa (DWS), nadzor nad zdrsom kolesa, zavorni sistem ABS, več načinov delovanja agregata in še kaj bi se našlo.

Ducati bo multistrado 1200 ponujal v običajni in S-različici. Že običajna bo serijsko opremljena s TFT-prikazovalnikom, elektronsko nastavljivim vzmetenjem Skyhook (ni povsem jasno, ali na vseh trgih) in lučmi za ovinek. Opcijski paketi so sport (Termignonijev izpuh, karbonski paket), urban (zgornji kovček, torba za posodo za gorivo), enduro (dodatna žarometa, daljše bočno stojalo, ostrejši stopalki) in touring (gretje ročic, kovčki, centralno stojalo).

Srce nove multistrade 1200 je dezmodromični dvovaljnik z DVT-tehniko variabilnega delovanja ventilnega mehanizma v obeh motornih glavah. S tem sistemom (hidravlično krmiljeno nastavljivo delovanje zamika sesalne in izpušne gredi) so lahko dodatno optimizirali delovanje dvovaljnika. Obenem pa ima 117,7 kW (160 KM) pri 9500 vrt./min. in 136 Nm navora pri 7500 vrt./min. Ima tudi elektronski vbrizg Bosch z eliptičnima sesalnima loputama, prenos Ride-by-wire, izpuh sistema 2v1v2.

Ergonomsko so zožali prednji del voznikovega sedeža in znižali nivo sovoznikovega. Multistrada 1200 torej ni pridobila le pri športnosti, ampak tudi pri vsakdanji uporabnosti. Nižje cene vsekakor ne bo.