Nepričakovano

Dopustniške nezgode naših znanih obrazov

Teja Pelko
20. 7. 2017, 20.45
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.03
Deli članek:

V življenju se redkokdaj vse izide po načrtih, to pa so na lastni koži občutili tudi slavni Slovenci in Slovenke.

Katayi je sredi zaliva zagodlo vreme.

Naši zvezdniki so nam razkrili svoje najbolj nenavadne dogodivščine, ki so se jim pripetile med potovanji.

KATAYA

Pevka si bo za vedno zapomnila dopust, ko se je učila jadranja na deski. Nekega popoldneva se je sama podala na desko in pogumno oddeskala v zaliv. Ko je prišla do sredine zaliva in se hotela obrniti, pa je zmanjkalo vetra. Zvezdnici tako ni preostalo drugega, kot da nazaj plava. Do obale je potrebovala skoraj eno uro, saj je lahko plavala samo z eno roko – z drugo je namreč za sabo vlekla desko. Takrat je ta šport zasovražila.

KLEMEN BUNDERLA

Instagram
Klemen je na Velikem Lošinju spoznal pravo moč narave.

Aktualovec nikoli ne bo pozabil dopusta pri naših sosedih. »Pred nekaj leti sem bil z zdajšnjo zaročenko Kajo in psičko Chilly na Velikem Lošinju. Šla sva na kosilo, ko se je naenkrat vreme zelo poslabšalo. Začel je pihati tako močan veter, da zunaj nisi mogel živeti – pesek, smeti, predmeti s plaže, smetnjaki … vse to je letelo po zraku. Ogromno ljudi je ostalo ujetih v čolnih na razburkanem morju. S Kajo sva hitro končala kosilo in se pospešeno odpravila proti apartmaju. Tukaj pa se je zapletlo. Voda je tam namreč že zalila dostop do parkirišča, zato sva morala avto pustiti nižje. Tekla sva, kolikor se v japonkah teči da, nakar je zagrmelo, veter je še bolj podivjal, ulilo se je kot na sodni dan. Tekla sva med drevesi in nenadoma je na naju padla veja. Mene je popraskala po obrazu, Kaja pa jo je bolje odnesla. Počutila sva se tako ranljiva in nemočna, da si ne predstavljam, kako grozno mora biti ljudem, ki se srečajo s tornadom. S težavo sva se prebila do apartmaja, ki pa sva ga morala pred vstopom še 'izkopati'. Veter je namreč pred vhod nanosil veje, iglice, listje, sosedove brisače in razno drugo svinjarijo. Voda je bila povsod. Bilo je res grozno,« se spominja Klemen.

JURE KOPUŠAR

Jure rad potuje, za vedno pa si bo zapomnil, kako so v Hamburgu noč preživeli v parku.

Igralec je nepozabno dogodivščino doživel, ko se je pred nekaj leti s prijateljem in njegovo sestro odpravil na nizkoproračunski izlet z vlakom po Evropi. »Nekje na sredini potovanja smo se odločili, da gremo v København prek Berlina, kjer bi ostali kak dan ali dva. Ko smo prispeli na glavno železniško postajo, smo kakšni dve uri klicali za prenočišče, saj nismo nič rezervirali. Izkazalo se je, da je vse zasedeno. Odločili smo se, da gremo naprej in se ustavili v Hamburgu. Tudi tam je bilo že vse zasedeno, ura je bila že precej pozna, vlak za Københavnpa naslednje jutro. Ni nam ostalo drugega, kot da prespimo nekje v parku. Po dolgem iskanju primernega prostora smo se utaborili pod mostom, zraven tamkajšnjih brezdomcev, in prespali noč. Prijateljica je spala v majhnem šotoru, midva pa sva ostajala na straži, vsak po nekaj ur. Moram reči, da je bila to zelo zanimiva noč, v kateri ni manjkalo strahu, čudnih zvokov, podgan in začudenih pogledov naših sosedov,« nam je zaupal Jure.

TANJA DIVAC

Instagram
Tanja je po prestani noči v barcelonskem parku ugotovila, da je pod njeno klopco ves čas spal brezdomec.

Novinarka rubrike Pop In nikoli ne bo pozabila potovanja v Barcelono, kamor sta se z najboljšo prijateljico podali po koncu srednje šole. Ker je njuno letalo pristalo krepko čez polnoč, sta se odločili, da ne bosta rezervirali sobe za prvo noč, ampak bosta to prežurali. Potovalki sta zaklenili na avtobusni postaji in se odpravili odkrivat center Barcelone. A ker nista poznali mesta in nista vedeli, kam in kako, sta postali utrujeni. Našli sta prvi park, vsaka svojo klopco in poskušali spati. »Jaz nisem prav veliko spala, ker me je dajala paranoja in sem mislila, da me bo vsak, ki pride mimo, oropal. Ko se je končno začelo daniti, sem pod klopco slišala neki čuden zvok, in ko sem pogledala, sem ugotovila, da je ves čas pod mojo klopco spal brezdomec, jaz pa tega sploh nisem opazila,« nam je razkrila Tanja.