Prodaja

Modiana nič več v rokah Mercatorja

J.P./STA
14. 7. 2016, 20.24
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.00
Deli članek:

Mercator je s podjetjem Montecristo SL, v katerem sta moči združila Montecristo Holding v lasti hongkonške družbe Emkay Investments in podjetnik Goran Kristan, podpisal pogodbo o prodaji ponudnika modnih blagovnih znamk Modiana in njenih dejavnosti v Sloveniji in regiji. Kupec bo v upravljanje prevzel med drugim tudi veleblagovnico Maximarket.

sta
V Mercatorju zagotavljajo, da bodo dosedanje trgovine Modiana ostale na obstoječih lokacijah.

Iz Mercatorja so sporočili, da so predmet prodajnega procesa trgovine s tekstilom - Modiana, Maxi in Modna hiša Maribor - ter parfumerije Beautique. Podpis pogodbe po Mercatorjevih navedbah predstavlja pomemben strateški korak pri razvoju Modiane v naslednjih nekaj letih, saj se z vstopom novega lastnika in kapitala odpirajo dodatne razvojne možnosti.

Kupec je podjetje, v katerem sta moči združila Montecristo Holding, ki pripada matičnemu podjetju Emkay Industries iz Hongkonga, specializiranem za prodajo tekstila in z ambicijami v Jugovzhodni Evropi ter Kristan. Ta ima več kot 20 let izkušenj na področju prodaje tekstilnih izdelkov, 15 let je deloval v podjetju Sportina Bled in šest let v podjetju Tom Tailor Group kot izvršni direktor za Jugovzhodno Evropo, konec lanskega leta pa je po pisanju Financ in portala Siol.net kupil tudi Medicinski center Barsos.

Novi lastnik bo po pridobitvi vseh potrebnih soglasij regulatorjev, predvidoma v zadnjem četrtletju letos, prevzel vse zaposlene v Modiani, pogodba z Mercatorjem pa vključuje tudi prevzem dejavnosti na vseh lokacijah in nakup osnovnih sredstev. Nepremičnine medtem ostajajo v Mercatorjevi lasti in jih bo novi lastnik Modiane najemal.

Cilji strategije iz leta 2012

V Mercatorju zagotavljajo, da bodo dosedanje trgovine Modiana ostale na obstoječih lokacijah, predvidena pa je delna prenova in dopolnitev blagovnih znamk ter razvoj lastnih blagovnih znamk. V Sloveniji sicer Modiana svojo dejavnost izvaja v 47 trgovinah, na Hrvaškem je takih trgovin 22, v Bosni in Hercegovini (BiH) ter v Srbiji pa po 13.

Prvi mož Mercatorja Toni Balažič je ob podpisu kupoprodajne pogodbe poudaril, da Mercator s prodajo neosnovnih dejavnosti in osredotočanjem na svojo osnovno dejavnost uspešno izpolnjuje cilje strategije iz leta 2012. Pri prodaji neosnovnih dejavnosti pa vztraja pri iskanju strateških partnerjev, ki bodo prevzeli dejavnost in zaposlene in ki bodo predvsem poskrbeli za nadaljnji in dolgoročni razvoj. Novi lastnik bo po Balažičevih besedah še naprej razvijal vizijo Modiane, ki želi postati največji regijski ponudnik modnega tekstila.

Mercator je sicer do zdaj v okviru prodaje neosnovnih dejavnosti med drugim že našel kupca za Pekarno Grosuplje, ki jo je prodal Don Donu, in turistične agencije M Holidays, ki je pristala v rokah Kompasa.

Direktor Montecristo SL Kristan je medtem dejal, da so načrti novega lastnika Modiane ambiciozni, razvojno usmerjeni in odpirajo nove možnosti na področju trgovanja s tekstilnimi izdelki. Kristan verjame, da ima Modiana velik potencial na obstoječih lokacijah, še večjega pa s širitvijo v strateške trgovske centre v regiji.

Tik pred prodajo naj bi bila tudi Mercatorjeva hčerinska družba Intersport, ki upravlja z Intersportovo franšizo v Sloveniji in širši regiji. Zavezujočo ponudbo je po informacijah portala Siol.net oddal poljski sklad zasebnega kapitala Enterprise Investors.