Mobilna verzija
19:45 21. september 2017

Z odličnimi smutiji nad spomladansko utrujenost

zf
0 Posodobljeno: 10:02 / 09.8.2017

Vse več je lepih, sočnih dni, ki kličejo po sprehodih v naravi, izletih in prvih spomladanskih piknikih. Da boste imeli dovolj energije, preizkusite naslednje recepte.

smutiji

Zmešajte si smuti za energijo ter pojdite lahkotni in zdravi v pomlad. Foto: splet

Kulinarični trend, ki se je pri nas pojavil šele pred nekaj leti, odlikujejo številne koristne lastnosti. Tako zaužijemo manj predelanih ogljikovih hidratov in hitre hrane brez posebnega truda. V enem kozarcu smutija je namreč več vitaminov in mineralov, kot bi nam jih uspelo pojesti v celem dnevu. Špinača vas denimo oskrbi s folno kislino, ki pomaga pri izgorevanju maščobe, brstični ohrovt, brokoli in cvetača vas obogatijo s kalcijem. Več hranil pa pomeni lažje uravnavanje krvnega sladkorja, boljše hormonsko ravnovesje, več energije, boljše razpoloženje.

nasvet dneva

Uživanje špinače pripomore k zdravju žil, zmanjšuje oksidativni stres in obolenja žil, ki so podvržene stresu, poleg tega preprečuje aterosklerozo in visok krvni tlak. Foto: splet

Več energije, manj maščob

V smutijih je ogromno sestavin, ki spodbujajo izločanje hormona adinopektina, ta pa pošilja mišicam in jetrom sporočilo, naj stopijo še več maščobe. Zakaj se najbolj topi maščoba na trebuhu, ni povsem jasno, so pa strokovnjaki ugotovili, da shujševalne hormone najbolj aktivirajo vlaknine. S smutiji boste zaužili še ogromno antioksidantov, ki izločanje hormona še bolj spodbudijo. Ob takšnem napitku boste hujšali tudi, če si tega sploh ne boste želeli.

ananas

Uživanje tega okusnega tropskega sadeža pomaga pri številnih zdravstvenih tegobah. Zmanjšuje bolečino, znižuje krvni tlak in uničuje zajedavce v črevesju. Foto: splet

Špinačni energijski smuti

V električnem mešalniku zmešajte dve skodelici špinače, dve skodelici vode, skodelico manga, skodelico na kocke narezanega ananasa, dve narezani banani in dve žlici kokosovega olja.

mango

Bogat je z vitamini A, B (še posebej z B6), C, E in betakarotenom, ki ga organizem potrebuje za tvorjenje vitamina A. Vsebuje tudi aminokisline, kalcij, železo, magnezij, kalij … Foto: splet

Polna mera antioksidantov

V električnem mešalniku zmešajte dve skodelici špinače, skodelico in pol zelenega čaja in pol skodelice vode, dodajte dve skodelici manga, pol skodelice na kocke narezanega ananasa, en olupljen kivi, pol sveže ingverjeve korenine, dve žlici kokosovega olja.

kokosovo olje

Kokosovo olje deluje na lase krepilno in negovalno. Foto: splet

Krepitev imunskega sistema

V električnem mešalniku zmešajte dve skodelici zelja, skodelico vode in dve olupljeni pomaranči, potem pa počasi dodajajte dve skodelici ananasa, četrt skodelice mlete, prekuhane in ohlajene puste govedine, sok ene limone ter dve žlici lanenih semen ali kokosovega olja.

Vaš prispevek