Mobilna verzija
18:20 21. februar 2018

Hujšanje po luni v letu 2018

Lara Jelen / Zarja
0 Posodobljeno: 20:07 / 21.1.2018

Naj bo vse okrog nas še tako nestanovitno, luna v naših življenjih ostaja stalnica. Tu in tam nam malo ponagaja, a tudi pomaga, če se znamo z njo povezati in ji zaupati.

luna1

Foto: Revija Zarja

Ne dela čudežev, a je lahko vseeno zelo dobra pomočnica. Tudi pri hujšanju. Kako slediti njenim menam v letu 2018, da bo izpuhtel kakšen odvečen kilogramček, razkriva astrologinja Ema Kurent.

Luna ne bo opravila dela namesto vas, poudarja sogovornica, vam je pa lahko v podporo in pomoč. »Sama po sebi ne more zmanjšati naše telesne teže, vendar obstaja nekaj shujševalnih kur, ki imajo za podlago lunin ciklus. Luna predvsem uravnava raven vode v telesu, saj je sinhronizirana s telesnimi tekočinami, pri katerih je voda pač bistvena sestavina. S primernim vnosom vode v posameznih luninih fazah skrbimo za zdravo in smotrno uravnavanje teže.«

Ključna je voda

Ema Kurent: Življenje nam je v celoti usojeno

Ema Kurent

Z vodo v telesu je sicer tako – dojenčki je imajo največ, z leti pa njena raven upada, pojasnjuje astrologinja. »Kadar luna raste in zlasti kadar je polna, tudi naše telo malce 'nabrekne', saj se voda takrat bolj zadržuje v telesu. Ob mlaju oziroma že v obdobju nekaj dni pred njim pa je je manj, saj je telo več in hitreje izloča. Če se ob istem vnosu kalorij stehtamo ob polni luni, smo malo težji kot ob mlaju. To je naravno in normalno.« Gre torej le za vodo, brez zmanjšanja vnosa kalorij in telesne vadbe pa pač ni možno shujšati. Takih čudežev ni, je prepričana. Zato svetuje, da prehrano usklajujemo z luninimi ciklusi, saj bomo tako dosegli največ in skrbeli, da ostanemo zdravi kljub zmanjšanemu vnosu kalorij.

Po luni lahko hujšajo tudi moški, ne samo ženske. Da bi razumeli lunin ciklus, moramo najprej vedeti, kaj sploh je. »Luna po mlaju, ko je s soncem na istem mestu, 'raste' (ker se pač giblje mnogo hitreje od sonca) do polnosti, ki jo doseže 14 dni po mlaju. Nato 14 dni upada do ponovnega mlaja. Vmes imamo prvi in drugi krajec, ko je s soncem pod kotom 90 stopinj. V pratikah in koledarjih so označeni dnevi in ure, ko sta sonce in luna v vsakem od štirih položajev. Toda vedeti je treba, da gre za ciklus, nenehno spreminjanje. Čeprav luna na splošno deluje nekoliko močneje na ženske kot na moške, saj je z njenim ciklusom natančno usklajen ženski mesečni ciklus, ni logike, da hujšanje s pomočjo razumevanja luninih ciklusov pri moških ne bi delovalo.« Sledenje luninim ciklusom je lahko koristno za oba spola.

Priporočljive so očiščevalne kure

Kot rečeno, ob mlaju se telo želi očistiti, zato v tem času odlično uspevajo očiščevalne kure, kot je recimo pitje nesladkanih čajev ali sveže stisnjenih sadnih in zelenjavnih sokov, razkriva Kurentova. »Idealno bi bilo, da na dan mlaja (torej v obdobju vsaj 24 ur okoli ure, ko nastopi mlaj) ali celo dva dni pred njim ne uživamo trdne hrane, temveč samo pijemo. Telo bo to tekočino v dneh pred mlajem pospešeno izločilo skupaj s strupi, ki se v tem času najlažje izločijo. V dneh po mlaju se telo izgrajuje, zato težimo k povečanemu vnosu hrane. Treba pa je paziti, da je ta hrana zares kakovostna. Da torej vsebuje veliko vitaminov, mineralov, beljakovin in zdravih maščob. To je v času rastoče lune pomembneje kot v času padajoče. Pazimo pa seveda, da ne pojemo preveč. Med 15. in 17. uro spijemo nekaj kozarcev vode in tako zmanjšamo lakoto, saj po 18. uri ni dobro jesti. Še zlasti ne v času rastoče Lune, saj telo tedaj nabira zaloge hrane, in če pojemo preveč, se bomo hitreje zredili.«

Navodila ob polni luni

Okoli polne lune je dobro jesti in tudi piti manj. »Zlasti moramo biti previdni pri pitju alkoholnih pijač, saj se alkohol takrat hitreje absorbira in se nanj odzovemo bolj občutljivo. Dobro pa je povečati intenzivnost telesne vadbe, še zlasti zvečer, saj imamo ob polni luni več energije ponoči in manj podnevi. In ker v tem času težje zaspimo, je primerno, da telo pred spanjem bolj utrudimo.«

luna

Šele ko luno in njene faze razumemo, jih lahko izkoristimo v svoj prid. Foto: Profimedia

Med zadnjim krajcem in mlajem jejmo manj

»V času padajoče lune telo ne potrebuje toliko hrane kot v času rastoče, podobno kot vodo pa hrane več tudi izloči. Kljub temu se je takrat treba potruditi, da jemo manj, saj smo ljudje razvajeni in pač radi jemo, kadarkoli nam kaj zadiši. Poudarjam torej: kdor želi shujšati brez skrbi za negativen vpliv na zdravje, naj v tem času – še zlasti med zadnjim krajcem in mlajem – poskuša jesti manj, hrana pa naj bo čim bolj tekoča (sočno sadje, smutiji, juhe, enolončnice in podobno).« In da ne bo pomote, jesti manj nikakor ni enako stradati. Namesto 1800 ali 2000 kalorij na dan v tem času preprosto zaužijte 1500 kalorij dan, in to kakovostnih.

Za lažje načrtovanje sledite luninemu ritmu

Z luno si lahko pomagamo na številne načine. Na dolgo in široko se je Ema o tem razpisala v svoji zdaj že tradicionalni publikaciji Lunin vodnik. Na kratko pa nam o tem pove: »Luna je zelo tesno usklajena z življenjem na zemlji, tako z živo kot neživo naravo. Vpliva na vreme in počutje ljudi. Okoli mlaja smo bolj umirjeni in lenobni, pa tudi bolj občutljivi, željni razumevanja. Pred polno luno smo bolj vznemirjeni, živahni in energični, čustva pridejo hitreje do izraza, težko zadržujemo tako pozitivna kot negativna čustva. Zato ni čudno, da je v tem obdobju več druženja in zabav kot tudi več razprtij in nesreč. Vpliva pa nima samo 'okroglost' lune, ampak tudi njeni prehodi skozi zodiakalna znamenja in aspekti (kotne razdalje), ki jih luna sestavlja s planeti. Vsak planet je sinhroniziran z določeno ravnijo – Venera recimo z ljubeznijo, lepoto, umetnostjo, veseljem in uživanjem, Mars s telesno aktivnostjo, delom, športom, pogumom, borbenostjo in spolnostjo, Merkur s komunikacijo in tako naprej. Vse te energije so na nekatere dni in ure močneje izražene, in to se čuti ter vidi, tako v skupnostih kot pri posameznikih. Če se teh energij zavedamo vnaprej, svoje dnevne aktivnosti lažje in bolje načrtujemo.« Mimogrede, če boste ob polni luni telovadili, to ne bo pomagalo le pri topljenju kilogramov, temveč tudi pri zmanjšanju napetosti, ki jo veliko ljudi takrat čuti. Luni je vredno prisluhniti, ne samo zaradi lažjega hujšanja. A če ste ta članek prebrali do konca, to verjetno že veste.

KOLEDAR LUNINIH MEN za leto 2018

POLNA LUNA (ščip)

2. 1. ob 3.24 31. 1. ob 14.27

2. 3. ob 1.51

31. 3. ob 14.37

30. 4. ob 2.58

29. 5. ob 16.20

28. 6. ob 6.53

27. 7. ob 22.20

26. 8. ob 13.56

25. 9. ob 4.52

24. 10. ob 18.45

23. 11. ob 6.39

22. 12. ob 18.49

ZADNJI KRAJEC

8. 1. ob 23.25 7. 2. ob 16.54

9. 3. ob 12.20

8. 4. ob 9.17

8. 5. ob 4.09

6. 6. ob 20.32

6. 7. ob 9.51

4. 8. ob 20.18

3. 9. ob 4.37

2. 10. ob 11.45

31. 10. ob 17.40

30. 11. ob 1.19

29. 12. ob 10.34

PRAZNA LUNA (mlaj)

17. 1. ob 3.17 15. 2. ob 22.05

17. 3. ob 14.11

16. 4. ob 3.57

15. 5. ob 13.48

13. 6. ob 21.43

13. 7. ob 4.48

11. 8. ob 11.58

9. 9. ob 20.01

9. 10. ob 5.47

7. 11. ob 17.02

7. 12. ob 8.20

PRVI KRAJEC

24. 1. ob 23.20

23. 2. ob 9.09

24. 3. ob 16.35

22. 4. ob 23.46

22. 5. ob 5.49

20. 6. ob 12.51

19. 7. ob 21.52

18. 8. ob 9.48

17. 9. ob 1.15

16. 10. ob 20.02

15. 11. ob 15.54

15. 12. ob 12.49

Značke: hujšanje , polna-luna , mlaj

Vaš prispevek