Valicon in iPROM

Raziskava o rabi medijev

J.K.
10. 6. 2016, 10.04
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.59
Deli članek:

Raziskava o času, ki ga namenimo medijem

iPROM
Rezultati raziskave bodo pokazali, koliko časa na dan posvetimo različnim medijem.

V sodelovanju s spletno medijsko agencijo iPROM in z raziskovalno hišo Valicon smo pričeli z izvajanjem raziskav o medijski potrošnji in simultani rabi televizije in interneta med slovenskimi uporabniki spleta. Vabljeni k sodelovanju!

Namen raziskav, ki ju izvajata iPROM in Valicon, je ponuditi natančnejši vpogled v čas, ki ga potrošniki namenimo za spremljanje različnih medijev ter ugotoviti, kako pogosto in na kakšen način se prepletata uporaba televizije in interneta.
Anketo o medijski potrošnji lahko izpolnite tukaj.
Anketo o simultani rabi televizije in interneta pa tukaj.

Podjetji bosta izsledke raziskav javnosti predvidoma predstavili julija.