kombinacija luksuza in lepote

Porschejev enoprostornik je še vedno zanimiva zamisel

UP
25. 2. 2024, 17.10
Deli članek:

Čeprav je Porsche znamka, ki je predvsem znana po svojih športnih avtomobilih, pa njen vodja oblikovanja verjame, da bi se v njen portfelj podal tudi enoprostornik.

Porsche
Porsche enoprostnik vision renndienst

Porsche je z modeli Cayenne, Macan, Taycan in Panamera dokazal, da se je pripravljen podati v nove segmente trga. Vodja oblikovanja Peter Varga vidi potencial tudi v segmentu enoprostornikov, kjer bi črpal navdih iz koncepta Vision Renndienst, predstavljenega leta 2020.

»Zelo mi je všeč enoprostornik iz leta 2020,« je povedal na predstavitvi novega macana v Singapurju. »Zakaj ne bi bil primeren za znamko Porsche? Lep avto je, kot koncept novega avtomobila v kombinaciji z luksuzom je zanimiv.«

Če bi Porsche kdaj vstopil na trg kombijev ali enoprostorcev, sicer ne bi mogel obdržati enakega osrednjega vozniškega položaja kot Renndienst.

»Edina stvar, ki ne bi delovala, je sredinski položaj voznika,« je opozoril Varga. »V vsakdanjem življenju to ni izvedljivo. Sploh ničesar ne vidite, ne vidite drugih voznikov. To je odličen položaj za vožnjo dirkalnika. Mogoče pa lahko oblikujemo kombi z običajnim položajem sedenja.«