Prenovljeni peugeot 208

Z novo identiteto in različnimi pogonskimi alternativami

Peter Pirkovič
24. 2. 2024, 17.25
Deli članek:

Drugi najbolje prodajani peugeot na slovenskem trgu je pred kratkim doživel rahlo prenovo in se zdaj podaja v lov za kupci. Po napovedih odgovornih prodajni načrt letos obsega skupno 750 primerkov, od katerih bo desetina električnih.

Peter Pirkovič
Peugeot 208, prenova, 2024

Francoska znamka tudi za najmanjšega predstavnika uveljavlja novo oblikovno identiteto in nekaj tehničnih nadgradenj. Na sprednjemu delu so stari logotip zamenjali z novim, ob straneh ima integriran nov dnevni LED-podpis, nova je tudi maska, žarometi pa so pri različici GT serijsko opremljeni s polnimi LED-žarometi. Na zadnjem delu ni več logotipa v obliki leva, saj ga je nadomestil velik napis Peugeot, dodatno so uredili še novo grafiko v lučeh in za boljšo sliko v živo namestili izboljšano HD-kamero.

Peter Pirkovič
Peugeot 208, prenova, 2024
V paket tokratne zunanje prenove spadajo še nova 16- in 17-palčna platišča ter dve novi barvi zunanjosti (rumena Aguenda in siva Selenium). Potniška kabina je bogatejša za nove kakovostnejše materiale in integracijo armaturne plošče i-Cockpit zadnje generacije, ki zajema 10-palčni osrednji zaslon, digitalne 3D-merilnike, nov volan in tako imenovane klavirske tipke pod zaslonom za lahkotno upravljanje določenih sistemov. Nov je tudi infozabavni sistem, ki je preglednejši in še bolj preprost za uporabo, hkrati pa omogoča izbiro slovenskega jezika in posodobitve sistema na daljavo.

Peter Pirkovič
Peugeot 208, prenova, 2024
Motorna paleta pri najmanjšem peugeotu še vedno v največji meri temelji na bencinskih motorjih. Najšibkejši in najcenejši je 208 z 1,2-litrskim motorjem s 55 kilovati moči in ročnim menjalnikom, hkrati je ta motor lahko na voljo s 74 kilovati moči. Če si kupec zaželi avtomatike pri prestavljanju, je treba izbrati 74- ali 100-kilovatni motor z dodatkom elektrifikacije (blagi hibrid 48V). V ponudbi sta tudi dva električarja, tisti s 50 kWh baterijo in 100-kilovatnim elektromotorjem (časovno omejen) ter različica z novo 54 kWh baterijo in nekoliko zmogljivejšim 115 kilovatnim elektromotorjem. Slednji po meritvah WLPT z enim polnjenjem zmore prevoziti 410 kilometrov.

Peter Pirkovič
Peugeot 208, prenova, 2024
Najcenejša dvestoosmica pri nas stane 15.990 evrov oziroma s financiranjem se končna cena zniža za tisočaka. Delna elektrifikacija (MHEV) se začne pri dobrih 20 tisočakih, popolnoma električni 208 pa pri nas stane nekaj več kot 30 tisoč evrov. V primeru, da se od te cene odšteje spodbudo države (6500 evrov) in popust (1500 evrov) v primeru financiranja, cena osnovnega baterijskega 208 pade na 22.980 evrov. Zanimiv je tudi podatek, da so od leta 2012 pri nas prodali 8200 primerkov peugeota 208. 

Peter Pirkovič
Peugeot 208, prenova, 2024