Imate težave z vzdrževanjem telesne teže, ker ste vedno lačni in posegate po malicah in nezdravih prigrizkih? Predlagamo vam, da namesto nezdravih živil za malice raje pojeste nekaj živil, ki vas bodo nasitila za dlje časa. Izogibajte se živilom, ki vsebujejo prazne kalorije, kar pomeni, da poleg kalorij nimajo prav nobenih hranilnih vrednoti, le naglo dvignejo raven sladkorja v krvi.

Mandlji

Če iščete živilo, ki lahko nadomesti vašo malico, bodo mandlji prava izbira. Vsebujejo veliko vitamina E, magnezija in zdravih maščob, zato so tudi zelo nasitni, a še vedno zdravi. Najbolje, da jeste navadne mandlje, brez dodatkov in nepražene.

Zelena listnata zelenjava

Številne raziskave so dokazale pozitivne učinke zelene listnate zelenjave. Predvsem ohrovt, špinača in solata so živila, ki povečajo občutek sitosti. Če boste pred obrokom pojedli zeleno solato, boste vase vnesli manj kalorij v celotnem obroku in vaše telo ne bo imelo tako velike želje po nezdravih živilih.

Kikirikijevo maslo

Kikirikijevo maslo ni le okusno, ampak tudi zdravo živilo, ki pozitivno vpliva na raven sladkorja v krvi in povečuje proizvodnjo hormona, ki je odgovoren za občutek sitosti. Izberite takšno, ki nima nobenih škodljivih dodatkov in je naravno.

Rozine

Če imate radi sladko, potem se lahko posladkate z rozinami. Rozine so odlična zamenjava za zdravju škodljive sladkarije, saj so zelo nasitne, vsebujejo pa antioksidante, ki pozitivno vplivajo na zdravje srca.

Jajca

Čeprav o jajcih in njihovem učinku na naše zdravje strokovnjaki že leta razpravljajo, zadnje ugotovitve govorijo temu živilu v prid. , Če jajca namreč uživamo v normalnih količinah, so zdrava. Odlična izbira so za zajtrk, saj vsebujejo veliko beljakovin, ki vas bodo nasitile za dlje časa, zato ne boste posegali po nezdravih prigrizkih. Vsebujejo tudi veliko vitaminov, pripravljamo pa jih lahko na veliko različnih načinov, zato niso enolična jed, ki bi se je lahko hitro naveličali.

piškotek
Profimedia
Preveliko odpovedovanje praktično vselej vodi v prenajedanje. Dovolite si vsake toliko časa malce grešiti. Dobrote, po katerih hrepenite, lahko dodajate jedilniku vsake štiri dni.

Piščančje prsi

Hranilna vrednost piščančjih prsi vam je gotovo znana že dlje časa, sploh če spremljate novosti o zdravi prehrani. S 100 g pečenih piščančjih prsih boste zaužili 165 kalorij. Piščančje prsi s kožo pa imajo nekoliko več maščob in kalorij.

Čija

Semena nimajo posebnega okusa, so pa zelo hranljiva. Lahko jih jeste v pudingu, smutiju ali celo v ovseni kaši. Dve žlici semen čija imata 138 kalorij, 9 g zdrave maščobe, 10 g vlaknin in 5 g beljakovin.

Sveži sir

Skrivnost svežega sira se skriva v tem, da vsebuje veliko lahko prebavljivih beljakovin in zelo malo ogljikovih hidratov. V 100 g svežega sira je 98 kalorij. Lahko ga uživate tudi zvečer, saj se boste tako izognili prenajedanju in preprečili željo po nezdravih prigrizkih.