Predstavljamo vaje, ki pomagajo ustvariti enakomerno obremenitev sklepov in mišic vratu. Pri vsaki od teh vaj končni položaj zadržimo dve sekundi, nato se vrnemo v začetni položaj. Vsako vajo ponovimo desetkrat.

Nazaj in naprej

Iz začetnega položaja, vzravnane drže sede, pri kateri je glava naravnost, brado premaknemo nazaj oziroma k sebi. Zadržimo dve sekundi in premaknemo. Nato iz začetnega položaja glavo nagnemo nazaj. Na koncu giba sprostimo mišice, zadržimo dve sekundi, nato glavo premaknemo v začetni položaj.

Vstran

Iz začetnega položaja obrnemo glavo v levo. V tem položaju jo zadržimo dve sekundi, nato jo premaknemo v začetni položaj. Enako naredimo še v desno stran. Potem iz začetnega položaja glavo spet nagnemo na levo tako, da se z ušesom približamo rami. Glavo premaknemo v začetni položaj. Enako naredimo še v desno stran.

Vključimo še roke

Sedimo z vzravnano držo, glava je naravnost. Zadaj na glavi prekrižamo prste rok. Glavo pritisnemo na dlani, torej v smeri nazaj, ne da bi pri tem premikali glavo. Zadržimo pet sekund, nato popustimo. Glavo spet poravnamo in na čelu prekrižamo prste rok. Čelo pritisnemo na dlani. Zadržimo pet sekund, nato popustimo.

Za konec

Sedimo z vzravnano držo, glava je naravnost. Levo dlan položimo na levo uho. Glavo nato pritisnemo na dlan, pritisk zadržimo pet sekund in dlan sprostimo. Desno dlan nato položimo na desno uho, pritisnemo glavo na dlan, zadržimo pet sekund in dlan sprostimo. Vajo izvajamo izmenično z levo in desno dlanjo.

Pravočasno k zdravniku

Pri dolgotrajnih oziroma rednih težavah splošne vaje niso dovolj. Kadar imamo težave, na primer bolečino v vratu, ali diagnoze, na primer protruzijo ali hernijo medvretenčnega diska, splošne vaje niso več dovolj, lahko nam celo škodijo. To pomeni, da nam povečajo bolečine, saj pri naštetih težavah oziroma diagnozah ne smemo delati kakršnihkoli vaj. V teh primerih morajo biti individualno določene.