Vaje, povzete iz joge, sprostijo napetost v trebuhu, sproščajo mišice, ki obdajajo prebavni trakt, blažijo težave, povezane s sindromom razdraženega črevesja, in tudi odpravljajo vzroke razdraženosti. Pri vseh vajah je še posebej pomembno globoko trebušno dihanje. Telo je tako optimalno preskrbljeno s kisikom, trebušni organi pa se lepo masirajo.

Upogib hrbta

Noge razširite v širini bokov, roke pa položite na boke. Ob vdihu stisnite zadnjico in medenično dno, medenico pa nagnite tako, da se odprejo dimlje, vendar pazite, da se v pasu ne boste preveč upognili nazaj. Zgornji del telesa in iztegnjen vrat se spustita nazaj, pogled je usmerjen navzgor. Ob izdihu se vrnite v začetni položaj.

Razrahljajte se

Lezite na tla in iztegnite roke nazaj ob glavi. Pokrčite noge v kolenih, potem pa jih spet iztegnite. Stopala naj se sproščeno povesijo vstran. Z mislimi se najprej posvetite dihanju ter zavestno počasi vdihnite in izdihnite. Nato z mislimi potujte po vsem svojem telesu, od glave do peta. Tako se sproščajte od dve do tri minute.

Pikapolonica

Ulezite se na tla, kolena pa upognite proti prsim. Z rokami primite zunanji del stopal in dvignite glavo. Ob vdihu kolena in noge lahno potisnite proti stropu, komolca pa naj se dotikata goleni. Ob izdihu iztegnite noge in zadnjico potisnite proti tlom.

Mali most

Sproščeno lezite na tla. Roke ležijo ob telesu. Noge pokrčite, s stopali se uprite ob tla ter dvignite boke in trebuh, kolikor morete visoko. Telesna teža je porazdeljena na stopala in obe roki. V tem položaju ostanite 20 sekund, potem pa začnite počasi spuščati zadnjico proti tlom. Kratek čas ležite in nato vajo ponovite. Naredite pet ponovitev.

Krokodil

Lezite na trebuh, čelo naj počiva na rokah. Ob vzdihu dvignite noge, a pri tem ne premikajte bokov. Ob izdihu spustite nogo. Vajo izmenično ponavljajte z levo in desno nogo.