Če smo polno zaposleni, čas za rekreacijo najlažje najdemo zgodaj zjutraj ali zvečer; če smo doma z otroki, morda takrat, ko oni ležejo k popoldanskemu počitku. Seveda je v vsakem delu dneva naše telo drugače pripravljeno na napore, in to je treba upoštevati pri izbiri vadbe.

Jutranja vadba

Zjutraj je naše telo morda še nekoliko togo, otrplo zaradi nočnega počitka, zato naj bodo prve telovadne vaje nekoliko lažje, predvsem pa je priporočljivo temeljito ogrevanje sklepov in mišic. Šele ko boste ogreti, lahko prestavite v višjo prestavo. Med športnimi zvrstmi v tem delu dneva najbolj priporočajo tek ali drugo aerobno vadbo, in sicer na prazen želodec. Pred treningom si privoščite le napitek (smuti), po njem pa nujno zajtrk, ki vas napolni z energijo za dan. Najboljša izbira so žita, na primer ovseni kosmiči s semeni, borovnicami in mandljevim mlekom.

Prednosti jutranje telovadbe

Če telovadite zjutraj, pospešite presnovo, kar pomaga pokuriti več kalorij. Telo proizvaja endorfine, ki nas spodbujajo, napolnijo s pozitivno energijo. Učinkuje kot skodelica kave; nas prebudi. Izboljšajo se naše mentalne sposobnosti.

Popoldanska vadba

Nekateri športni strokovnjaki popoldansko vadbo odsvetujejo, medtem ko jo drugi zagovarjajo. Slednji priporočajo v tem času izvajati predvsem vaje za moč in krepitev posameznih mišičnih skupin – dvigovanje uteži, vadba s fitnes opremo. Najboljše je to storiti pred obrokom, saj na poln želodec vadba ni učinkovita. Telo je takrat osredotočeno na prebavljanje hrane, vsa energija je usmerjena v presnovo, zato so mišice počasnejše in gibi težji. Da pa med telovadbo vendarle ne boste lačni, prej pojejte zdrav prigrizek, kosilo oziroma večerjo pa takoj zatem, ko rekreacijo končate.

Prednosti popoldanske vadbe

Popoldan je manjša možnost poškodb kot v drugih delih dneva, saj so mišice ogrete in temperatura telesa idealna. Popoldanski trening tudi sprošča stres, ki smo mu bili izpostavljeni čez dan.

Večerna vadba

Vsi vemo, da je, ko se enkrat zleknete na kavč pred televizor, dneva in s tem večjih telesnih naporov konec. Kaj šele, da bi telovadili! Zato se boste morali aktivirati prej, preden se začne večerni dnevnik. V tem delu dneva se najbolj priporoča umirjena vadba, kot je joga, pilates, gimnastične in podobne vaje, ki za mišice in telo niso preveč stresne ter ne motijo kasnejšega spanca. Vadba naj poteka pred lahko večerjo (najbolje s poudarkom na beljakovinah, ki regenerirajo mišice in telo).