Višnje so k nam prinesli iz stare Grčije; v antičnih časih so jih uporabljali predvsem v jedeh, iz njih pa naj bi pripravljali tudi vino, ki so ga smeli piti samo višji sloji in svečeniki. Sicer so precej kisle in trpke, zato se jim številni raje odpovedo, a prav kislost in trpkost sta nepogrešljivi v številnih kuharskih receptih. Spomnimo denimo na sladoled amarena, kjer se višnjev preliv odlično dopolnjuje z jogurtom, ali pa na torto črni gozdiček. Smo vam uspeli vzbuditi nekaj skomin?

Vir vitaminov in mineralov

V teh žametnih sadežih je ogromno vitaminov A in C, prav tako veliko vlaknin. Ne pozabimo, da so odličen vir mineralov, med katerimi prednjačijo kalij, baker in mangan, vsebujejo tudi antociane, zelo močne antioksidante, ki spodbujajo krvni obtok in skrbijo za optimalno delovanje živčnega sistema, ter flovonoide. V višnjah je kvercetin, ki prav tako velja za zelo močen antioksidant in v telesu zmanjšuje negativne učinke prostih radikalov in vnetnih procesov. Višnje naj bi bile tako odlične pri zaviranju nastanka metaboličnega sindroma. Gre za bolezen, ki je znana po povišanem krvnem tlaku, holesterolu, inzulinu in glukozi; močno je povečano tudi tveganje za razvoj bolezni srca in ožilja ter sladkorne bolezni.

Pomoč pri športnih dejavnostih

Višnjev sok je idealna pijača za športnike. Pogosto ga uživajo maratonci in tisti, ki se intenzivneje ukvarjajo z zahtevnejšimi športnimi disciplinami. Pitje višnjevega soka vsaj en teden pred večjimi telesnimi napori naj bi bistveno pospešilo regeneracijo, to pa pomeni manj bolečin in poškodb mišic.