Ker je menstruacija na splošno neprijetna zadeva, je pri njej udobje še toliko bolj pomemben kazalec prave izbire. Ko dosežemo točko prijetnosti in udobnosti, smo prepričani, da za svoje telo počnemo nekaj dobrega in zdravega, zato se po navadi teh receptov potem držimo vsa nadaljnja leta. Vsaka zase je verjetno našla dokaj uspešen recept, kako shajati z menstruacijo, a upamo staviti, da je kar nekaj receptov, na katere prisegate, na seznamu tistih, ki jih strokovnjaki odsvetujejo. Najpogostejše napake, ki jih ženske počnemo tisti čas vsak mesec, so namreč ravno tiste stvari, h katerim se vse zatekamo in ki po naših prepričanjih najbolj ustrezajo našim telesom.

Protibolečinske tablete

Pri bolečih menstruacijah so nam navadno največja uteha protibolečinske tablete. Verjetno ni treba dodatno poudarjati, kakšen učinek na telo ima lahko redno jemanje nekaterih zdravil. Nevarnost zdravil, ki jih navadno jemljete za blažitev menstrualnih bolečin, seveda ne pomeni, da morate med menstruacijo pač trpeti neznosne bolečine. Lahko pa se zatečete k naravnejšim metodam. Povečajte vnos magnezija, kalcija in vitamina B6 v svoje telo, ti bodo zmanjšali pogostost in intenzivnost krčev. Pri težavni menstruaciji in PMS-ju pomaga tudi svetlinovo olje, ki pospešuje odstranjevanje odvečnega hormona prostaglandina, predvsem pa je pomembno, da ne čakamo, da se bolečine začnejo, ampak zanje poskrbimo že preventivno. Tako bomo potrebovali veliko manj zdravil, pa še bolečine bodo šibkejše.

Odišavljeni izdelki

Menstrualni izločki imajo svoj vonj, tega ne zanikamo, a bolj kot okolica ta vonj zaznavate predvsem vi. Ravno zaradi tega je povsem razumljivo, da nas večina rada posega po odišavljenih vložkih in celo tamponih, ki vsaj delno zakrijejo neprijeten vonj. A bi se takšnim izdelkom morali izogibati. Kemikalije, ki zagotavljajo dišavo, so namreč v veliki meri krive za draženje nožnice in razvoj bakterijskih ali glivičnih vnetij, nekatere od teh kemikalij, ki z uporabo pronicajo v nožnico, pa so tudi rakotvorne. Mnogi ginekologi zato opozarjajo, naj se ženske na splošno izogibajo uporabi odišavljenih vložkov, tamponov, dnevnih vložkov, mil, kopeli in preostalih sredstev, ki so kakorkoli v stiku z nožnico.

Premalo spanja

Čeprav se na splošno zagovarja, da mora ženska med menstruacijo živeti po čim bolj ustaljenem ritmu in ne sme dovoliti, da bi ji mesečna krvavitev kakor koli preoblikovala življenje, pa obstaja pomoč, za katero strokovnjaki pravijo, da bi si jo med menstruacijo morali privoščiti več. To je spanje. Spanec je ključen za preprečevanje menstrualnih krčev, pravijo, saj skrbi za zmanjševanje stresa in vnetnih možnosti telesa.

Izpuščanje dnevne rekreacije

Z vadbo se pospeši krvni obtok, kar poskrbi za veliko manj bolečin in krčev, poleg tega pa redna telesna aktivnost tudi izboljšuje spanec. Zdravstvene smernice priporočajo vsaj trideset minut telesne vadbe petkrat na teden, tudi med menstruacijo. Raziskave so pokazale, da so ženske, ki se sploh ne ali pa zelo malo gibljejo, bolj nagnjene k PMS-ju. Lahna telesna aktivnost, kot so plavanje, kolesarjenje ali hoja, je idealna za tiste dni v mesecu.

***SIV OKVIR: Gibanje REDNA VADBA Ker nas vse boli in se ne počutimo dobro, navadno v tistih dneh v mesecu kar preskočimo dnevni odmerek rekreacije. A je to velika napaka. RDEČ OKVIR: HITRA POMOČ Pri težavni menstruaciji in PMS-ju pomaga tudi svetlinovo olje, ki pospešuje odstranjevanje odvečnega hormona prostaglandina. POUDAREK: Pomembno je, da ne čakamo, da se krči in bolečine začnejo, ampak zanje poskrbimo že preventivno. ŠTEVILKA: 30 minut telesne vadbe na dan bi morale imeti tudi med menstruacijo. PPS1: Pri bolečih menstruacijah so nam navadno največja uteha protibolečinske tablete. PPS2: Spanec je ključen za preprečevanje menstrualnih krčev. PPS3: ***