Za vaje, ustrezno prehrano in dobro mero zagona skrbijo ambasadorji projekta 1, 2, 3, GREMO!, ki so oblikovali celovit program priprav. Svojo pripravljenost bomo preverjali 31. marca v Ljubljani, Mariboru in Kopru na drugem vseslovenskem testu telesne pripravljenosti.

Strokoven in brezplačen program, ki podpornike pripravlja na Istrski maraton, so oblikovali osebni trener Jan Kovačič, nutricistka Mojca Cepuš in motivator Marko Potrč. Cilj programa je, da 10 kilometrov trase na HOFER rekreativnem teku premagamo z nasmehom, hkrati pa postanemo najboljša različica sebe. Z redno vadbo in zdravo prehrano namreč lažje krmarimo med vsakodnevnimi izzivi, postanemo pa tudi vztrajnejši in potrpežljivejši.

Skupaj na Istrski maraton za dober namen

Ker je prehrana izrednega pomena za napredek, Mojca Cepuš z recepti in nasveti skrbi za ustrezen jedilnik skozi celoten mesec pred tekom, Jan Kovačič pa je pripravil vaje, s katerimi bomo lažje pretekli ciljno črto. Projekt ima tudi dobrodelno noto. Pretečeni kilometri na HOFER rekreativnem teku se bodo pretvorili v sredstva za dober namen. HOFER bo namreč za otroke v stiski pod okriljem projekta Botrstvo v Sloveniji za vsak pretečen kilometer v okviru projekta 1, 2, 3, GREMO! daroval 10 centov.

PR3
Hofer
Pomemben del priprave na tek je tudi ustrezna prehrana.

Prijave na HOFER rekreativni tek v okviru Istrskega maratona so uradno že zaprte, nekaj prostih mest pa je na voljo le še prek spletne strani www.123gremo.si, zato pohitite s prijavo.

Pred maratonom preverimo telesno pripravljenost v treh slovenskih krajih

Prvi korak na poti do cilja je skoraj sto podpornikov naredilo 10. februarja na vseslovenskem testu telesne pripravljenosti v Mariboru, Ljubljani in Kopru. Na istih lokacijah bomo 31. marca ponovno preverili tekaško formo na razdalji 2000 metrov, dobili pa bomo tudi celostno sliko svoje trenutne telesne pripravljenosti. S posebno tehtnico bomo namreč izmerili odstotek maščobe in vode v telesu, bazalni metabolizem ter pridobili oceno t. i. biološke starosti.

PR2
Hofer
31. marca z ambasadorji preverimo, kakšna je naša tekaška forma in celostna telesna pripravljenost.

Spodbuda tudi po ciljni črti

Ob prijavi v program lahko z izpolnjevanjem dnevnih nalog spremljamo svoj napredek in ga za kanček pozitivne motivacije primerjamo z ostalimi sodelujočimi. Trije zmagovalci z največ zbranimi točkami bodo po koncu projekta prejeli paket osebne vadbe z Janom Kovačičem in program prehrane nutricistke Mojce Cepuš.

1, 2, 3, GREMO!