Čeprav se vam zdrav in uravnotežen obrok v delovnem času zdi nekaj povsem nesprejemljivega, je lahko morda celo lažje, kot se sliši. Res bo treba uvesti nekaj več discipline in organiziranosti, a počutje in telo vam bosta hvaležna. Začnimo pri zajtrku. Ne glede na to, kako zgodaj se začne vaš delavnik, poskrbite za zajtrk. Naj bo to vsaj jabolko ali banana, pest oreščkov ali jajce na oko in kruh z namazom. Šele nato se lotite dela. Zajtrk bo prebudil vaše telo in možgane. Manj boste utrujeni, vaša produktivnost bo precej višja.

Zdravi prigrizki

Avtomati s kavo in sladkarijami so priljubljen prostor v službi. Se pogosto zatekate k sladkarijam in kavi? Mnogi bodo oporekali, da sladkarije in kavo potrebujejo za dvig energije, a naj dodamo, da ti nadomestki poskrbijo le za hiter dvig energije, ki pa mu sledi še hitrejši konec. Namesto po čokoladicah in piškotih posezite po svežem sadju in oreščkih. Nič ne bo narobe, če si boste privoščili suho sadje, a ne pretiravajte, saj vsebuje veliko sladkorja. Tudi z oreščki ne pretiravajte, saj lahko pri nekaterih izzovejo glavobol.

Kava? Ena, dve?

Tri, štiri, pet ali celo šest? Tudi kofein, kot smo že omenili, ni najboljša rešitev niti za dvig energije niti kot nadomestilo za zajtrk. Kofein povzroči povečano odvajanje vode in izločanje, zato ni nič nenavadnega, če se boste prekomerno potili in se vam bodo tresle roke. Pretiravanje lahko vodi celo v omotico in slabo počutje. Zato svoj dnevni vnos kave v delovnem času omejite, če je le mogoče, na največ dve skodelici. Zagotovite pa si zadostno mero spanca, ki bo poskrbela za lažje prebujanje in delovanje čez dan.

Pijte vodo

Med delovnim časom ne pozabite piti. Če spadate med tiste, ki se globoko zatopijo v delo in pozabijo na druge biološke potrebe telesa, si nastavite opomnike, ki bodo skrbeli za redno hidracijo telesa in urejeno prehranjevanje. Počutili se boste bolje, izognili pa se boste tudi nenadnim glavobolom, ki so lahko posledica dehidriranosti.