Mobilna verzija
18:57 23. maj 2018

Ste v svoj jedilnik vključili dovolj živil z magnezijem?

Novice Svet24
P.R./Novice Svet24
0

Ste utrujeni? Potem vam skoraj zagotovo primanjkuje magnezija, ki pomaga tudi pri hujšanju.

oreščki

V oreščkih in semenih se skriva idealna kombinacija magnezija in kalcija. Foto: Dreamstime

Vključimo v svoj jedilnik veliko hrane, bogate z magnezijem. Odlična naložba je uživanje velikih količin zelene solate, ki je bogata s klorofilom, ta pa pripomore k še boljši izrabi magnezija. V idealnem razmerju pa je magnezij, skupaj s kalcijem, prisoten v stročnicah, oreščkih in semenih. Ovrzite torej predsodke, da vse našteto redi.

dieta

Uravnotežena prehrana je najboljši način, da zaužijemo vse potrebne vitamine in minerale. Foto: Profimedia

Prav nasprotno, ljubitelji teh naravnih prehranskih eliksirjev so običajno vitki in vedno dobre volje, razloge pa smo ravnokar zapisali. Manj ko so ogljikovi hidrati, ki jih uživamo, predelani, več magnezija lahko uskladiščimo. Ugotovili so namreč, da izdelki iz prečiščene, bele moke za presnovo porabijo ravno veliko magnezija.

Značke: magnezij , utrujenost , hrana

Vaš prispevek