Živila, ki jih uživamo pri tej dieti, so bogata z vodo. To so predvsem sadje in zelenjava ter živila z veliko vlakninami, polnozrnati izdelki, pusto meso, perutnina, ribe, nemastno mleko in fermentirani mlečni izdelki. Ta živila kombiniramo v raznih juhah in solatah ter tako pri obroku nimamo prav nobenega občutka krivde.

Odpovejte se alkoholu, gaziranim pijačam in pijačam s kofeinom.

Dovoljena tudi druga živila

Res je, da je treba po večini uživati prej našteta živila, a visokokalorična hrana, kot so olja, oreški, sir, mastno meso, krekerji, čips in drugi prigrizki ter razne sladice in čokoladice, ni prepovedana. Priporočljivo jo je le uživati občasno in v majhnih količinah.

metina juha
Profimedia
Juhe so polne vitaminov, mineralov in vlaknin.

Hujšanje

Dieta Volumetrics je namenjena tistim, ki bi radi spremenili svoj način prehranjevanja. Če tega niste pripravljeni storiti, dieta ni primerna za vas.

Dieta Volumetrics je osredotočena na spremembo prehranjevalnih navad, in ne na nenadno izgubo teže, kar je nevarno za zdravje. Cilj diete je ostati sit z malo kalorijami. V povprečju pri tej dieti zaužijemo okoli 1600 kalorij na dan, kar je 500 kalorij manj od povprečnega zdravega vnosa. To pomeni, da lahko s to dieto na teden shujšate od 0,5 do 1,5 kilograma.

Jedilnik

Za zajtrk si privoščite umešana jajca z mocarelo. Potrebujete samo čebulo, štiri jajca, pol bučke ali štiri velike gobe ter mocarelo. Na vročem olju najprej popražite na drobno sesekljano čebulo, nato dodajte bučke ali gobe. Jajca razžvrkljajte in dodajte na zelenjavo. Proti koncu jajca pokrijte z rezinami mocarele in pustite, da se raztopi.

Za malico pojejte kos svojega najljubšega sadja.

Živila, ki jih pri dieti zaužijete, so bogata z vitamini in minerali ter drugimi snovmi, ki jih telo potrebuje. Prav tako so zelo nizkokalorična in primerna za hujšanje.

Za kosilo pa si privoščite piščančjo juho z zelenjavo ali pa hladno solato s kuhanim piščancem. Popoldanski prigrizek naj bo zelena solata.

Za večerjo naj se na krožniku znajde tortilja iz polnozrnate moke, polnjena s tofujem in zelenjavo. Prelijte jo s paradižnikovo omako.