Vse te diete so za naše telo zelo stresne in nam na dolgi rok puščajo nezamenljive posledice. Večina ljudi s prebveliko telesno težo se obrača na hitre shujševalne kure, ki pa žal ne nudijo dolgoročno- uspešnih rezultatov.

Torej kaj lahko storite?

- Dobro se naspite. 

- Zajtrkujte, da zaženete metabolizem. Uživajte v polnozrnatih žitih brez glutena. Ne uživajte rogljičkov,belega kruha in pomarančnega soka, ki dvignejo vrednosti inzulina in kortizola, kar pomeni odvečne kilograme.

- Vsak dan vsaj pol ure hitro hodite.

- Telovadite z utežmi, najbolje zjutraj, ne več kot 30 minut. Izogibajte se dolgotrajnemu teku.

- Zamenjajte sladkor z rastlinskimi proteini.

- Včasih si zvečer privoščite pravi kakav v rastlinskem mleku, ki bo zvišal ravni FEA (fenil-etil amina), ki je molekularno enak kot naš dopamin ta pa je odgovoren za našo dobro voljo.

- Zvečer lahko uživate zelenjavne juhe, solate in jedi z malo ogljikovimi hidrati.

- Pojejte pest oreščkov na dan, saj mandlji in lešniki zmanjšajo ravni stresa, saj so polni vitaminov in mineralov, kot so vitamin B, cink, magnezij in omega3 maščobne kisline.

- Uživajte Omega 3 mščobne kisline – laneno in konopljino seme ter olje, saj močno znižajo stresne situacije.

- Uživajte temno-listnato zelenjavo, ki je polna magnezija in folne kisline- špinača,  blitva, ohrovt

- Uživajte v velikih količinah C vitamina – paprike, citrusi, brokoli, jagode in ayurvedski plod Amla, ki ima največje vrednosti C vitamina (Organic C)- Zadnjič jejte dve uri pred spanjem, saj za spanje ne potrebujete veliko energije.

- Ne uživajte ocvrte in v naprej pripravljene hrane.- Ne uporabljajte veliko soli, naj bo naravna, morska, ne dodatno jodirana.- Sadje uživajte le zjutraj, ne veliko in naj ne bo preveč sladko.

- Ne pozabite popiti veliko tekočine.

Dobro je, da načrt hujšanja sestavite z izbranim prehranskim svetovalcem, ki bo upošteval vaše zdravstveno stanje, vaše želje in vam bo na podlagi tega oblikoval individualni program. To je zelo pomembno, saj smo si med seboj zelo različni in se tako tudi odzivamo na hujšanje. Pogosto se namreč zgodi, da določen tip prehranjevanja nekomu ustreza, drugemu pa nikakor. 

114
Thinkstock

V Sloveniji obstaja veliko dobrih programov, ki vam nudijo pomoč pri hujšanju. V zadnjem času k nam prihaja vedno bolj popoularno hormonsko hujšanje, s katerim uspešno hujšajo številne zvezdnice, ena najbolj znanih promotork tovrstnega hujšanja je Sandra Bullock.Opažamo, da hujšanje po hormonih dolgoročno poskrbi za izgubo trdovratne maščobe, ob enem pa poskrbi tudi za uravnano delovanje vseh ostalih procesov.

113
Thinkstock

S hormonskim hujšanjem spodbujamo delovanje notranjih žlez in s tem vplivamo na uravnano delovanje hormonov, od katerih je hujšanje tudi odvisno.Tovrstne diete so primerne prav za vse, z različnimi zdravstvenimi tegobami in željami, saj vsakogar obravnavajo individualno.