Zdravje

Coca-Cola v oglasu opozarja na nevarnost debelosti

STA / A.M.
16. 1. 2013, 13.20
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

Ameriški proizvajalec pijač Coca-Cola je napovedal televizijske oglase, v katerih bo gledalce opozoril na kalorično vrednost svojih izdelkov in nevarnost debelosti.

V enem od oglasov bo na primer podjetje izpostavilo, da ima pločevinka priljubljene coca-cole 140 kilokalorij, ter ljudem svetovalo, kako jih "pokuriti" na zabaven način.                  

Prvi dvominutni video, ki so ga v ZDA začeli predvajati v ponedeljek, gledalce opozarja, da pri nadzorovanju telesne teže štejejo vse kalorije, tudi tiste, ki jih vsebujejo pijače podjetja Coca-Cola, poroča francoska tiskovna agencija AFP. Cilj oglasa je med drugim "jasno sporočiti vsebnost kalorij v vseh naših proizvodih," je koncern zapisal v sporočilu za javnost.

Drugi oglas, ki ga bodo začeli predvajati danes, pa bo med drugim izpostavil količino kalorij v pločevinki priljubljene coca-cole. "Ta video ljudi tudi spodbuja, naj se zabavajo pri porabljanju teh kalorij," sporočajo iz podjetja.

V ZDA oblasti vse bolj zaostrujejo pravila glede sladkih brezalkoholnih pijač. V mestu New York, kjer je po statistiki pretežkih kar 58 odstotkov prebivalcev, bo na primer z marcem prepovedana prodaja sladkih pijač v kozarcih, večjih od pol litra.