Zlato nagrado so dobili v kategoriji Vsebinski marketing s projektom MtikTok Dance Akademija. Srebrne nagrade je najboljši sosed prejel v kategorijah Login s projektom Mi Mercator, v kategoriji Mobilni projekti s projektom Prenovljen Moj M, v kategoriji Video s projektom Naj slovensko pecivo in v kategoriji Uporaba naprednih tehnologij s projektom Klic Božička. M Soseska kot trženjska platforma pa je prejela bronasto nagrado v kategoriji Trgovci s projektom.

»Websi nagrade so ogledalo presežkov digitalnega komuniciranja. Veseli nas, da je bil naš digitalni nastop tudi strokovno priznan in nagrajen. Vsekakor bomo nadaljevali s strateškimi vlaganji v razvoj znanj, kompetenc in digitalne odličnosti,« poudarja Tomislav Čizmić, predsednik uprave Mercatorja.

»Iskreno me veseli, da je naše delo na digitalnem področju večkrat nagrajeno na največjem tekmovanju za digitalne projekte v Sloveniji. Nagrade stroke so lepa potrditev za prizadevno delo naše digitalne ekipe. Nagrada za Naj digitalko leta pa osvetljuje tudi dejstvo, da imamo v naši odlični ekipi izjemne posameznike. Čestitke vodstvu in celotni ekipi, hvala našim partnerjem in seveda našim kupcem, brez katerih to ne bi bilo mogoče,« je povedala Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja v skupini Mercator.

Vsem na področju digitala privoščim podobno veselje in delo v podjetju, ki spodbuja razvoj digitalnega področja, ali  naročnika, ki jim omogoča razvoj. In da so del predane ekipe, s katero lahko soustvarjajo digitalne presežke,« je povedalaKristina Gregorc, direktorica digitalne komunikacije, razvoja in spletne prodaje v Mercatorju, ki je prejela naziv Naj digitalka, in še dodala: »Iskreno se zahvaljujem vodstvu Mercatorja, ki verjame v naše delo, mentorjem in neverjetni ekipi ter odličnim partnerjem. To ni nagrada samo eni osebi, ampak vsej ekipi in širšemu krogu digitalcev.«