edinstven dogodek

FOTO: Pomerili so se najboljši slovenski barmani

N.N.
22. 6. 2022, 15.36
Posodobljeno: 22. 6. 2022, 16.02
Deli članek:

V sredo, 15. junija se je v Kranju v Klubar-ju odvijal edinstven dogodek. Na enem mestu so se zbrali najboljši slovenski barmani, ki so tekmovali za zavidljivo titulo: »Plantation Master of Mojito«, naziv ki je zmagovalcu prinesel potovanje v Francijo za dve osebi, z vključenim vodenim ogledom podjetja Maison Ferrand.

Promocijsko gradivo
Priča smo bili mojstrskim in inovativnim sposobnostim naših barmanov.

Priča smo bili mojstrskim in inovativnim sposobnostim naših barmanov. Dogodek je bil paša za oči in brbončice. Koktajle so mešali z družino Plantation rumov, proizvajalca Maison Ferrand, ki je eden vodilnih svetovnih proizvajalcev butičnih žganih pijač iz Francije.

Promocijsko gradivo
ARC ekipa z gostjo Majdo Debevc

Zmagovalno titulo je na koncu prejel Jan Križaj, ki je svoj Mojito Signature koktajl poimenoval 'Why is the mint gone'.

Strokovno komisijo so sestavljali trije člani: Kevin Kos, Luka Vončina in Adam Beno.

Promocijsko gradivo
Komisija

Komisija je ocenjevala tehnične sposobnosti in prezentacijo ter okus, izgled, kreativnost. V finalnem delu tekmovanja se je ocenjevalo tudi vtis, trajnostne prakse in objava na socialnem omrežju. Tekmovalec je lahko prejel kazenske točne v kolikor je prekoračil dogovorjeni čas, je bil kozarec prepoln ali preprazen ali ni upošteval receptur.

Z nami je bila tudi predstavnica podjetja Maison Ferrand, gospa Carole Duplaine.

Promocijsko gradivo
Jan Križaj v prvem delu tekmovanja

Družili smo se tudi s posebno gostjo, ljubiteljico zgodovine, okusov, osebo, ki se zna ustaviti in uživati. Sommelierko, ustanoviteljico akademije za žgane pijače Spirit academy, eno in edino, Majdo Debevc.

Promocijsko gradivo
Najboljši trije

Nagrajencem je čestital podžupan mesta Kranj, Janez Černe.

Promocijsko gradivo
Zmagovalni koktajl

Stare metode

Podjetje Maison Ferrand je ustanovil Alexandre Gabriel leta 1989 s ciljem, da ohrani stare obrtne metode izdelovanja žganih pijač, ki ujamejo resničen izraz žganja z zavezo, da se vrne h klasiki, ob neprestanem dodajanju inovacij. Same Ferrand korenine segajo v več kot 400-letno zgodovino, vse v leto 1630. Maison Ferrand je eden vodilnih svetovnih proizvajalcev butičnih žganih pijač iz Francije.

Promocijsko gradivo
Tekmovalni oder

Plantation rumi so izbira št.1. barmanov po svetu že tri leta zapored. Gre za najbolj trendi blagovno znamko med rumi širom sveta. 

Blagovna znamka Plantation prikazuje kulturo in lepoto ruma, njegovo raznolikost in bogato zgodovino. Pri rumih se uporablja tehnika dvojnega staranja: tropsko staranje, kateremu sledi celinsko staranje. Rume se pošilja v Francijo v original sodih, saj se s tem izkoristi poseben učinek dinamičnega staranja.

Promocijsko gradivo
Podžupan Janez Černe

Poznamo več vrst Plantation rumov. Od bar klasikov, ki so zasnovani z vložki in komentarji barmanov širom sveta. Do rumov 'signature blend', ki so ustvarjeni iz številnih parametrov in ostajajo skrivnost Maison Ferrand-a. Gre za premium in super premium rume. Za najbolj strastne ljubitelje rumov, pa se najdejo posebne Vintage omejene serije rumov, ki se skozi leta spreminjajo.

Tri vrste mete

Jan Križaj je star 24 let in prihaja iz Ljubljane. Za svoj Signature Mojito koktajl pravi, da vsi poznamo že mnogo twistov na mojito. Pravzaprav jih je toliko, da je človek že težko inovativen. Ideja Jana je bila, da se čim bolj drži osnovnih komponent mojita, se pravi ruma, sladkorja, mete, citrusa in sode. Da bi dobil čim več okusa mete, se je odločil, da bo uporabil tri vrste mete, in sicer klasično meto, citronsko meto in poprovo meto. Namesto citrusa je uporabil sezonsko rabarbaro. Vse ostalo naj ostane skrivnost, ki vam jo mogoče zaupa sam Jan,če ga obiščete v Neubaru, kjer vam bo z veseljem zmešal kakšnega od svojih mojstrovin.