Zanimivosti

Najbolj prodajano vino v Sloveniji v novi retro preobleki

Oglasno sporočilo
5. 10. 2021, 09.00
Posodobljeno: 5. 10. 2021, 11.55
Deli članek:

Slovenija je vinska dežela, zato imamo tu ljudje poseben odnos do vina. Vsekakor pa se kultura pitja vina iz leta v leto dviguje. Vedno rečemo, da nas vino druži in zato se vsekakor največ vina popije pri druženjih. Vino v Sloveniji predstavlja tudi tisto pijačo, ki ne sme manjkati na mizi, ko je pred nami samo povprečen obrok ali pa ko na mizo postavimo malo bolj poseben obrok hrane, ob katerem se zbere naj si bo družina ali pa širši krog ljudi.

Vinska kultura se je pri nas v zadnjih 15 letih precej dvignila in je na kar visoki ravni. Vinske dežele imajo do vina vedno drugačen odnos kot tiste države kjer ne pridelujejo vina. Vino je za Slovenca veliko več kot samo alkoholna pijača. V Sloveniji je vino tudi del kulture, zgodovine, tradicije,… za vinogradnika in vinarja pa poleg tega predstavlja še velik ponos.


Letošnje leto pa je prav posebno za družbo Vinakoper, saj njihova sorta Refošk praznuje 50. obletnico obstoja. Refošk, ki se dobro počuti na bogato obloženih  mizah, slovi kot ena najbolj tradicionalnih vinskih sort na območju Slovenije in je hkrati najpogostejša rdeča sorta in najbolj prodajano vino v Sloveniji.

Najboljši sosed Mercator se s projektom »Moje znamke« povezuje z dobavitelji in podpira lokalno gospodarstvo, zato je tokrat v namen obeležitve jubileja skupaj z Vinakoper na prodajne police postavil edinstveno in omejeno retro edicijo Koprskega Refoška.


Retro je slog, ki posnema trende, načine, mode ali stališča nedavne preteklosti. Se pravi nova retro preobleka Koprskega Refoška nakazuje na tradicionalen slog, ki spet postaja moda in nostalgično videnje v preteklost. Privoščite si odlično steklenico Refoška in si privoščite večer poln obujanja spominov. Ob tem vam bo retro edicija Koprskega Refoška iz kleti Vinakoper delala dobro družbo in poskrbela za užitek poln okusov.

Več na Mercator.si.

Najboljši sosed Mercator se s projektom »Moje znamke« povezuje z dobavitelji in podpira lokalno gospodarstvo, zato je tokrat v namen obeležitve jubileja skupaj z Vinakoper na prodajne police postavil edinstveno in omejeno retro edicijo Koprskega Refoška.
Retro je slog, ki posnema trende, načine, mode ali stališča nedavne preteklosti. Se pravi nova retro preobleka Koprskega Refoška nakazuje na tradicionalen slog, ki spet postaja moda in nostalgično videnje v preteklost. Privoščite si odlično steklenico Refoška in si privoščite večer poln obujanja spominov. Ob tem vam bo retro edicija Koprskega Refoška iz kleti Vinakoper delala dobro družbo in poskrbela za užitek poln okusov.